شنبه , 1 اردیبهشت 1403

انتقاد رییس هیات نابینایان البرز از واگذار نشدن زمین فوتبال

روزبه زورقی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در سال ۹۷ یک زمین فوتبال ویژه نابینایان و کم بینایان از طریق اعتبارات وزارت ورزش و جوانان در مجموعه انقلاب احداث و تنها زمینی است که داری دیوار ثابت می باشد.

وی اضافه کرد: این در حالی است که تاکنون و با وجود دستور وزیر ورزش و جوانان این زمین در اختیار هیات نابینایان و کم بینایان استان قرار نگرفته و به دلیل عدم نگهداری صحیح بخشی از کابل کشی زمین فوتبال، فنس و درهای سرویس رختکن آن به سرقت رفته است.

زورقی با بیان اینکه آسیب های جدی به تنها زمین اختصاصی فوتبال نابینایان و کم بینایان استان البرز وارد شده تصریح کرد: به همین منظور جلساتی برگزار که درخواست مان این بود که حراست این  زمین را خودمان تا زمان واگذاری زمین به صورت قانونی به این هیات مطابق دستور وزیر ورزش و جوانان بر عهده بگیریم.

وی ادامه داد: انتظار ما از اداره کل ورزش و جوانان استان نیز این است که کار واگذاری قانونی این زمین را به هیات که زمان بر شده سریعتر به اتمام برساند تا ورزشکاران نابینا و کم بینا استان که دارای محدودیت های زیادی هستند بتوانند از این ظرفیت استفاده نمایند.

رییس هیات نابینان و کم بینایان البرز عنوان کرد: سال گذشته موفق به استفاده از این زمین به دلیل ویروس کرونا نشده ایم، اما زمین در اختیار مدیریت مجموعه بوده که اجاره داده می شود اما درآمدهای حاصل از این اجاره نیز مشخص نیست و به حساب خزانه و هیات ما واریز نشده، به همین منظور در حال پیگیری هستیم تا این درآمدها نیز وصول شود.

زورقی ادامه داد: این در حالی است که از مدیر کل ورزش و جوانان چندین بار درخواست و مکاتبه کردیم اما جوابی تاکنون به ما داده نشده، این خواسته ورزشکاران کم بینا و نابینا البرزی است که تکلیف درآمدهای وصولی در نیمه دوم سال ۹۸ و کل سال ۹۹ مشخص شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …