جمعه , 14 اردیبهشت 1403

رویداد «قبل از اینکه دیر بشه» در البرز فراخوان داد

محمدمهرابی  روز دوشنبه  به خبرنگاران گفت: «قبل از اینکه دیر بشه…!» با هدف بررسی آسیب های اجتماعی و راهکارهای پیشگیری، آگاهی بخشی فردی و جمعی، توسعه فرهنگ بهره مندی از زبان هنر برای مهارت آموزی در مواجهه با آسیب های اجتماعی، بومی شناسی و مدیریت منطقه ای آسیب های اجتماعی و ترغیب هنرمندان به خلق آثار هنری برای کاهش آسیب های اجتماعی برگزار می شود.
 وی افزود: این رویداد در سه قالب پوستر، کارتون وکاریکاتور و تصویرسازی با محورهای اعتیاد یا احتیاط عقلانی، خودکشی یا وقتی برای تأمل، طلاق یا تداوم و اصلاح، نزاع دسته جمعی یا آرامش اجتماعی، فقر و بیکاری یا اشتغال پایدار، مهاجرت و ترک میهن یا شایسته سالاری و ماندن در وطن، انحراف جنسی نوجوانان یا آگاهی بخشی و تربیت صالحانه، کودک و همسر آزاری یا مهرورزی و عاطفه مندی، خیانت به همسر و خانواده یا امانتداری از اهل خانه برگزار می شود.
وی یادآور شد: به سه نفر برگزیده، علاوه بر اهدای لوح تقدیر به ترتیب ۴۰ میلیون تومان، ۳۰ میلیون تومان و ۲۰ میلیون ریال اهدا و به برگزیده بخش کاریکاتور نیز ۳۰ میلیون ریال اهدا خواهد شد.
مهرابی در خصوص شرایط حضور علاقه مندان در این رویداد گفت: شرکت برای تمام علاقه مندان آزاد و رایگان و بهره گیری از تکنیک در آفرینش و خلق آثار آزاد است، هر هنرمند می تواند حداکثر در ۲ رشته و در هر رشته اثر ارسال کند.

وی خاطرنشان کرد: ارسال آثار قبل تر فرستاده شده، راه یافته و پذیرفته شده در دیگر رویدادهای مرتبط بلامانع است و همچنین آثار ارسالی در سه رشته می توانند؛ اجرای دستی و یا با تکنیک های دیجیتال کار شده باشند و از این بابت محدودیتی وجود ندارد.
مهرابی تاکید کرد: ارسال تصویر آثار می باید در قطع ۵۰×۷۰ با رزولیشن dpi ۱۵۰ با حجم حداقلی ۲ مگابایت، انجام پذیرد ضمن اینکه ارسال آثار بایستی از طریق بارگذاری در صفحه ویژه رویداد با مراجعه به Nakook.ir صورت گیرد.

وی گفت: شرکت کننده با ارسال اثر می‌پذیرد که دبیرخانه جشنواره، حق استفاده تبلیغاتی، نمایشگاهی و انتشار آثار در کتاب جشنواره، فضای مجازی و مطبوعات را با ذکر نام هنرمند دارد و آثار منتخب راه یافته به بخش نمایشگاهی، در کتاب الکترونیکی جشنواره منتشر و گواهی معتبر اعطا خواهد شد.
وی انتشار فراخوان و برگزاری نشست خبری را ۱۷ آبان ۱۴۰۰ و پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه را روز۳۰ بهمن ۱۴۰۰ عنوان کرد و افزود: اختتامیه، معرفی برگزیدگان و شروع نمایشگاه آثار راه یافته نیز اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار می شود.
رییس حوزه هنری استان البرز یادآور شد: این جشنواره با دبیری علیرضا کریمی برگزار می شود و علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار خود به آدرس پستی و شماره های زیر مراجعه کنند:
البرز، کرج، چهارراه نبوّت، به سمت خیایان شهید مطهری، کوچه میلاد، شماره ۸۲، ساختمان حوزه هنری استان البرز
 شماره تماس دبیرخانه: ۰۲۶۳۴۴۷۳۰۱۱ داخلی ۱۱۲، شماره پشتیبانی (whats app): ۰۹۰۲۰۳۷۷۳۲۴، پست الکترونیکی: [email protected]، صفحه اینستاگرام: Nakook.ir

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …