یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

مدیرکل آموزش و پرورش البرز: طرح شهید بهنام محمدی راهبرد تربیتی دارد

سالار قاسمی روز چهارشنبه در آیین افتتاحیه دوره آموزشی طرح شهید بهنام محمدی که در بستر شبکه شاد آموزش و پرورش البرز برگزار شد، افزود: طرح شهید بهنام محمدی بر اساس سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش مخالفان نظام این است که هویت دینی ، ملی و انقلابی ما را بگیرند.

وی با اشاره به اینکه هویت را خانواده ،معلم، مربی  و روحانی می سازد، بیان داشت: مرکز انقلاب ما مساجد بود زیرا مکتب این انقلاب ریشه در مکتب عاشورا دارد.

قاسمی تصریح کرد: روح بیانیه گام دوم انقلاب جوانان است که بازخوانی این بیانیه برای فعالان حوزه تعلیم و تربیت ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه به طرح شهید بهنام محمدی نباید نگاه سطحی داشته باشیم، اضافه کرد: وظیفه آموزش و پرورش آماده کردن دانش آموزان برای کنکور، جشنواره و المپیادهای علمی نیست بلکه تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب و جمهوری اسلامی ایران است.

وی یادآورشد: مربیان باید در راستای اجرای کیفی این طرح مسلط باشند تا دانش آموزان مشتاق شوند زیرا را باید تشنه هویت ملی، دینی، انقلابی و تاریخی کشور کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز طرح شهید بهنام محمدی را یک طرح مهم خواند و عنوان کرد: مربیان باید اجرای با کیفیت این طرح را با توانمند سازی جدی بگیرند.

قاسمی به موضوع مهم بازگشایی مدارس در سال جدید پرداخت و افزود: شروع سال تحصیلی جدید مصادف با هفته دفاع مقدس است که برنامه های متنوعی به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان درحوزه آموزش و پرورش البرز پیش بینی شده است.

شهید بهنام محمدی دانش‌آموز ۱۳ ساله ای بود که در تمام روزهای مقاومت از ۳۱ شهریور تا ۲۸ مهر ۵۹ در خرمشهر ماند و سرانجام در نبرد با دشمنان بعثی با اصابت ترکش خمپاره، در خیابان آرش خرمشهر از ناحیه قلب دچار جراحت شد و به شهادت رسید.

استان البرز حدود ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …