دوشنبه , 17 اردیبهشت 1403

ولایت پذیری ویژگی برجسته مکتب حاج قاسم سلیمانی بود

سرهنگ احسان علیزاده روزیکشنبه در  مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در سالن رضوان آموزش و پرورش شهرستان فردیس افزود: رهبر انقلاب از شهید حاج قاسم سلیمانی تعبیر به مکتب کردند ، بصیرت، مقاومت و ولایت پذیری حاج قاسم در راه اسلام و قرآن موجب ماندگاری او در دل تاریخ شد.

وی ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی در دیدار با علما و بزرگان می فرماید حضرت آیت الله خامنه ای را مظلوم و تنها می بینم او را یاری کنید یعنی به علما می گوید که رهبری را یاری کنید.

وی به مولفه دیگر مکتب شهید سلیمانی توحید و خدامحوری اشاره کرد و گفت:  حاج قاسم سلیمانی با شجاعت و بی پروایی به دل دشمن می رود،  با داعش می جنگند و ترسی به  دل  راه نمی دهدزیرا قلبش آرام به یاد خداوند است.

علیزاده گفت: حاج قاسم سلیمانی تربیت شده  اسلام ناب و امام روح الله است؛  همان اسلامی که ظلم ستیز ،استکبار ستیز  و حامی مظلوم است،  ترس از آدم ها ندارد چون با کس دیگه ای معامله کرده است.

 فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس افزود: معنویت و ارادت به اهل بیت(ع) حاج قاسم فاطمی بود.

علیزاده یکی دیگر از ویژگی های حاج قاسم سلیمانی اخلاص در عمل مطرح کردو  اظهار داشت:  این شهید والامقام از تربیت شدگان مکتب اسلام ناب محمدی است و حاج قاسم  برهم زننده نقشه آمریکا در غرب آسیا بود .

فرمانده سپاه فردیس گفت: علیرغم ادعاهایی که رسانه های دنیا دارند مبنی بر آزادی بیان نتوانستند عکس سردار دلها را تحمل کنند اما بدانند در سالگرد شهادت حاج قاسم در ایتالیا حدود ۶ هزار بنر در میدان زده شد و حدود ۵۷۰ مراسم برای حاج قاسم سلیمانی در آمریکا گرفته شد .

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …