شنبه , 1 اردیبهشت 1403

جبهه استکبار برای تسلط بر کشورهای اسلامی تلاش می کند

وی اظهار داشت:  هر جا که علم و معرفت نباشد ایمان به تنهایی کاری ازپیش نمی برد؛ اگر بصیرت نداشته باشیم و کار را به موقع انجام ندهیم ، ایمان به کار نمی آید.

آیت الله حسینی همدانی افزود:  خوارج صدر اسلام تا  امروز همه آلت دست بوده اند، زیرا زمانی خط فکری و فکر ایجاد شد از بین نمی رود؛ منافقان از اول تا امروز بوده و خواهند بود. از ویژگی خوارج به خاطر جهلی که داشتند جهد آنها بود و غیر از خودشان را متدین نمی دانستند.

نماینده ولی فقیه دراستان البرز گفت : خوارج هر مسلمانی که عقیده آن ها را نمی پسندید، آن را کافر می پنداشتند و امروز این تفکر پایه گذار تفکر خطرناکتری به نام وهابیت شده که بلیه ای است که به جان اسلام و مسلمین افتاده است.
وی افزود: این افراد خود را مسلمان و پیرو قرآن می دانند اما در مقابل جهانخواران مانند آمریکا و اسرائیل خوش رقصیده اند.

آیت الله حسینی همدانی اظهار داشت: اگر امروز به جهان اسلام و دشمنان مقابل آن توجه کنیم کاملا متوجه می شویم جریانی به مدیریت آن تلاش دارد.

وی تاکید کرد: این جریان  با قدرت اقتصادی، سیاسی ، رسانه ای ، نظامی  و با تهدید و تحریم و کمک از عوامل داخلی بی خاصیت می خواهد بر جهان اسلام تسلط یابد.

ضرورت مقابله با محتکران 

آیت الله حسینی همدانی در بخش دیگری از سخنانش  بر ضرورت مقابله با محتکران تاکید کرد و گفت :  امروز نان و گرانی آن  بحث مهمی است که باعث نگرانی مردم شده است؛ در این مسائل با دقت ورود کنیم  زیرا کار با تایید و تکذیب درست نیست؛ باید واقعیت ها را ببینیم.

وی اظهار داشت:   امروز مسوولان باید با مردم سخن بگویند وضعیت را کاملا شرخ دهند و خواسته هایی که از مردم دارند بیان کنند؛  کشور در حال جراحی اقتصادی است که مردم نشان دادند در این  گونه مواقع هوشمندانه عمل می کنند.

آیت الله حسینی همدانی گفت:  باید از تبلیغات سوء دشمن و  شیطت ها غفلت نکرد؛ اگر برنامه ای برای برداخت یارانه هست قبل از تصمیم انجام شود و اعمال سیاسیت ها با شیب لازم و فراهم شدن زیر ساخت ها به سرانجام برسد.

وی ادامه داد: مردم باید در چنین مواقعی مراقب شیطنت های دشمنان باشند و نگذارند ترفند بیگانگان شکل بگیرد ضمن آنکه برخورد با اخلالگران و  بازار خراب کن ها در اولویت کاری مسوولان قرار گیرد.

آیت الله حسینی همدانی تاکید کرد: اگر سودجویان دارای سهمیه ای هستند باید قطع شود و در این بخش  جریمه اعمال شودتا هیچ کس جرات سوء استفاده به خود ندهد.

وی افزود: معیشت مردم قابل تعارف نیست؛  امروز جلو ویلا سازی ها گرفته شده و نباید عده ای سرمایه دارتصرفات غیر قانونی داشته باشند .

آیت الله حسینی همدانی اظهار داشت: اگر یک سرمایه دار ساخت وساز غیر مجاز داشت باید طبق قانون تخریب شود.
وی بر مهار گرانی ها تاکید کرد و گفت : اگر  جلو گرانی در بازار گرفته شود ، عده ای سودجو اجازه اقدامات غیر قانونی به خود نمی دهند.

امام جمعه کرج بر برخورد قانونی با محتکران تاکید کرد و افزود:  همین  دست افراد در زمان جنگ  تحمیلی احتکار کالا داشتند و به جریانات خاص تا قبل از دولت کنونی کمک می کردند.

آیت الله حسینی همدانی گفت: دولت  به موضوع  بانک ها و کرونا ورود کرد و انتظار می رود در بحث گرانی نان  که سمبل معیشت و اقتصاد است، ورود کند.

آیت حسینی همدانی  در خطبه نخست نماز جمعه امروز کرج به  بحث تواصی اشاره کرد و بیان داشت:  مقام معظم رهبری  در عید  مبعث سال گذشته در باره مواجه با دشمنی های دشمن به ۲ عنصر مهم توصیه و تاکید داشتند.

وی ادامه داد:  این ۲ عنصر شامل بصیرت و صبر بود که اگر این دو در ملتی باشد از دشمن کاری ساخته نیست. معنای صبر و بصر برای همه تا حدودی روشن است؛ بصر شناخت راه صحیح با دقت و تیز بینی و صبر استقامت در مسیر حرکتی حق و صراط مستقیم است. 

آیت الله حسینی همدانی گفت :  رهبر انقلاب برای حفظ این ۲  عنصر در جامعه توصیه به حق و صبر داشتند  که در بین مومنان از خسارت جلوگیری می کند و سپس فرمود دشمن در جنگ نرم زنجیره تواصی و صبر را از بین می برد و دوم حق را وارونه جلوه می دهد که اگر دقت نشود و دشمن وارد شود این سلسله و مجموعه را قطع می کند .

وی ادامه داد: قطع جریان تواصی در جامعه بسیار خطراناک است چون قطع امید ضعف اراده تنهایی از بین رفتن جرات و از بین بردن اهداف الهی خواهد بود.

آیت الله حسینی همدانی گفت : مقام معظم رهبری از جوانان به عنوان افسران نرم  خواستند این اتفاق بیفتد؛ سخن رهبری ریشه قرآنی دارد که باید به تاثیرات آن در رشد و شکوفایی جامعه توجه داشت.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …