جمعه , 14 اردیبهشت 1403

خاور حامل مواد اولیه پلاستیک قاچاق در ساوجبلاغ توقیف شد

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز از کشف ۲ تن مواد اولیه تهیه پلاستیک قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ سرهنگ بیژن جنتی گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساوجلاغ در حین گشت زنی در آزادراه کرج-قزوین به یک دستگاه خاور حامل بار مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

ماموران در بازرسی اولیه از این خودرو متوجه شدند خاور حامل مقدار قابل توجهی مواد اولیه تهیه پلاستیک بوده و فاقد هرگونه مدارک است، که با هماهنگی مقام قضایی خودرو توقیف و به پلیس آگهی ساوجبلاغ منتقل شد.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه گفت: در بازرسی از خودرو توقیف شده، مقدار ۲ هزار کیلوگرم مواد اولیه تهیه پلاستیک و یک بشکه ۲۰۰ لیتری تینر مخصوص این کار که همگی به صورت قاچاق وارد کشور شده بودند کشف شد.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز با بیان این که راننده خودرو به همراه مواد اولیه کشف شده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: بنابر اعلام کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

 به گفته معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرائم دیگری در سطح جامعه است، که مقابله با آن از اولویت‌های اصلی پلیس به شمار می‌رود.

پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرائم دیگری در سطح جامعه است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …