یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

مرکز مشاوره آسیب های اجتماعی و فضای مجازی در کرج راه اندازی شد

به گزارش روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، سردار علیرضا حیدرنیا روز چهارشنبه همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر در آیین بهره بردای از این مرکز مشاوره ، افزود: این مرکز خدمات اجتماعی و روانشناسی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی به همت سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه سپاه کرج با راه‌اندازی این مرکز تمام ظرفیت‌های خود از جمله اماکن، تجهیزات و زیرساخت‌ها را پای کار آورده است، اظهار داشت: این مجموعه آماده ارائه خدمات روانشناسی در زمینه‌های مختلف از جمله زناشویی، فرزند پروری، اعتیاد و حقوقی به آحاد مردم و بسیجیان در سطح شهر کرج است.

فرمانده سپاه استان البرز یاد آور شد: نیروی انسانی متخصص این مجموعه با بهره‌گیری از ظرفیت بسیج اقشار تأمین می‌شود.

هزینه کرد در حوزه فضای مجازی، سرمایه‌گذاری است

حیدرنیا همچنین امروز همچنین مرکز فضای مجازی سپاه کرج را راه اندازی کرد و گفت: هزینه کرد در حوزه فضای مجازی، سرمایه‌گذاری است زیرا از این طریق می‌توانیم نسل جدید را با آرمان‌های نظام و دستاوردهای بزرگ انقلاب آشنا کنیم. 

وی اظهار داشت: این مرکز با هدف مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن، به همت پاسداران و بسیجیان ناحیه امام حسین (ع) کرج راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه فضای مجازی و جنگ رسانه‌ای دشمن گفت: دشمن جنگ ادراکی و هوشمندی را علیه مردم و به‌ویژه نسل جوان آغاز کرده است.

حیدرنیا به تأکیدات امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در مورد ورود به عرصه جهاد عظیم تبیین نیز به‌واسطه همین جنگ ادراکی اشاره کرد و افزد: دشمن در این جنگ، حرف ناصوابی را با استفاده از تاکتیک‌های رسانه‌ای، به‌صورت یک حقیقت وارونه به خورد جوانان می‌دهد.

وی اذعان داشت: دشمن در این جنگ رسانه‌ای یا به‌هیچ‌وجه به دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران نمی‌پردازد و یا در صورت پرداختن، آن را بسیار کوچک جلوه می‌دهد به‌گونه‌ای که حقایق را کاملاً دگرگون و معکوس به مردم ما نشان می‌دهد. سپاهیان و بسیجیان گوش به فرمان ولی امر خود، در هر جا که این نظام و انقلاب نیاز به کمک داشته باشد، وارد این کارزار سنگین و مؤثر می‌شوند. 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به استفاده همه جوانان از فضای مجازی تأکید کرد: با توجه به اینکه دشمن سرمایه‌گذاری بسیار زیادی در حوزه فضای مجازی علیه ملت ایران صورت داده است، هزینه کرد در حوزه فضای مجازی، سرمایه‌گذاری است زیرا از این طریق می‌توانیم نسل جدید را با آرمان‌های نظام و دستاوردهای بزرگ انقلاب آشنا کنیم. 

وی بیان داشت: ما نیز باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا با انجام این‌گونه اقدامات و بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان و افراد باانگیزه به‌ویژه در حوزه بسیج بتوانیم تکلیفی که بر عهده همه ماست را به نحو شایسته انجام دهیم و با جنگ نرم و رسانه‌ای دشمن مقابله کنیم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …