شنبه , 15 اردیبهشت 1403

دوره جدید شوراهای اسلامی شهرستان فردیس آغاز به کار کردند

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان فردیس درآیین  تحلیف  اعضای شورای اسلامی شهر فردیس گفت: اکنون زمان پاسخگویی به اعتماد مردم است، اعضای شورا باید بطور کامل به قانون منع مداخله در معاملات شهرداری واقف باشند، شورای شهر تنها شورای شهرداری نیست بلکه در همه امور مردم در حیطه وظایفش می تواند وارد شود و در جهت رفع مشکلات و کمبودهای موجود در شهر با شور و مشورت اعضای پارلمان شهری اقدام کند.

علیرضا صیاد افزود:  باید از تمام ظرفیت‌های اقتصادی و توجه به پتانسیل‌های ارزشمند بخش‌های مختلف در شهرستان فردیس استفاده شود.

وی اظهار داشت: یکی از مهمترین کارهای اعضای شورای شهر فردیس  در نخستین روز آغاز کار، انتخاب فردی شایسته، کاردان، باتجربه و با علم مرتبط در حوزه شهری به عنوان شهردار بر مسند شهرداری است که این امر باید بدون توجه به فشارهای خارجی و تعلقات حزبی انجام شود تا پاسخ مناسبی به مطالبات و اعتماد مردمی داده شود.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان فردیس گفت: اعضای شورای شهر فردیس انتزاع کامل بدنه شهرداری فردیس از کرج را  در برنامه کاری خود قرار دهند.

همچنین  هیات رییسه اصلی شورای  اسلامی شهر فردیس  انتخاب شدند. 

حمید یعقوبی با پنج رای از کل ۹ رای شورا  به عنوان رییس ، علی عبدلی با پنج رای نایب رییس شورا، ملیحه اکبری با ۹ رای منشی شورا و بهنام فخری با ۹ رای به عنوان سخنگوی شورای شهر فردیس انتخاب شدند.

در آیین آغاز به کار ششمین دوره شورای شهر مشکین دشت ؛معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان فردیس  گفت:  هدف از تشکیل شوراهای اسلامی شرکت دادن مردم در اداره امور است .

بهزاد پرویزی افزود : تفاهم ، همدلی و همفکری و همراهی با مجموعه اداری شهر و شهرستان و تلاش جهت ارتقای جایگاه شورا باید در دستور کار اعضای شورای جدید مشکین دشت قرار گیرد .

در پایان جلسه نیز پس از رای گیری  داود اسد پناه با هفت رای  از مجموع کل هفت عضو به عنوان رییس و سخنگوی شورا ، مهدی نیک مرام با هفت رای به عنوان نایب رییس شورا ، محمود دژکام با هفت رای به عنوان خزانه دار شورا ، فرشاد فیض الهی به عنوان دبیر شورا و  احمد کریمی پور و علی آزادی نیز به عنوان نمایندگان شورای شهر مشکین دشت در شورای شهرستان انتخاب شدند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …