پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

رفع مشکلات مردم گام برداشتن در مکتب شهید سلیمانی است

امیر رحمانی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران استان البرز افزود: قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی رویکرد فعالیت هایش در ۲ حوزه فرهنگی و جهادی می باشد که در ایام شیوع بیماری کووید ۱۹ شاهد اقدامات مناسبی در هر دو عرصه بوده ایم.

وی اظهار داشت: قرارگاه فرهنگی و جهادی شهید حاج قاسم زیر نظر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج شروع به فعالیت در زمینه ترویج مکتب شهید سلیمانی راه‌اندازی شد.

وی گفت: در بخش جهادی قرارگاه تاکنون اقدامات زیادی در حوزه های توزیع اقلام معیشتی، طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان، حضور تیم های پزشکی و دندانپزشکی در مناطق محروم از جمله این اقدامات می باشد.

رحمانی افزود: در بخش فرهنگی نیز برنامه های زیادی در مناسبت های ملی و مذهبی داشته ایم ولی یکی از اولویت های اصلی این قرارگاه، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بسط فرهنگ شهید سلیمانی است.

وی به مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم اشاره کرد و اظهار داشت: داشتن نگاه انقلابی و جهادی یکی از راه های برون رفت از این مشکلات است که برای رسیدن به این هدف تلاش می کنیم با همکاری تشکل های مردمی و نهادهای مختلف همکاری داشته و آن ها را پای کار بیاوریم.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …