پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

استاندار لرستان: تمرکززدایی گامی مهم برای تکمیل طرح های نیمه تمام است

به گزارش ایرنا، فرهاد زیویار شامگاه دوشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه با حضور وزیر کشور با بیان اینکه ظرفیت های لرستان جهت توسعه و پیشرفت در سطح کشور کم نظیر است، اظهار داشت: لرستان متاسفانه اکنون در جایگاه واقعی خود قرار ندارد و نیازمند تغییر است و این تغییرات تنها با توجه و عنایت دولتمردان و کارجهادی خدمتگزاران استان و همدلی همه مردم ممکن است.

زیویار ادامه داد: در سفر رییس جمهوری به استان مصوبات امید بخشی تصویب شد و در گام نخست دولت با موفقیت اقدام کرد و برخی مصوبات از جمله تکمیل راه آهن، سدها و تکمیل طرح های نیمه تمام بر لرستان ضروری هستند و جزو تاکیدات رییس جمهوری در لرستان هستند.

وی با بیان اینکه تلاش می شود با حمایت دولت سیزدهم این پروژه ها به سرانجام برسند، گفت: در حوزه آب و برق یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار، در حوزه راه یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان و در حوزه صنعت، کشاورزی و بهداشت نیز اعتبارات بسیار خوبی مصوب شده است.

زیویار عنوان کرد: در راستای تکمیل این طرح ها نواقصی وجود دارد که یکی از مسایل اساسی تحول در نظام مدیریت در کشور است و تمرکز زدایی از مرکز در این راستا بسیار مهم است چراکه برای پیگیری بسیاری از مصوبات باید رفت و آمدهای متعددی داشت.

وی ادامه داد: اعطای اختیارات ویژه به استان ها تاثیری بسزا در تکمیل طرح های لرستان خواهد داشت.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …