یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403

۲۵ پروژه آموزشی در البرز آماده بهره برداری است

عزیزاله شهبازی روز سه شنبه در آیین بهره برداری از دبیرستان شهید باب الله مؤمنی  کرج و اعزام کاروان توزیع اقلام و تجهیزات آموزشی و ورزشی به مدارس البرز  افزود: آموزش و پرورش البرز با تلاش کارکنان این مجموعه در ارزیابی دستگاه های اجرایی برترشناخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش در جامعه نقش تعیین کننده دارد اما مظلوم است.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش تولید کننده است، اضافه کرد: فرهنگیان استان البرز از زمان شیوع ویروس کرونا در دو بخش آموزشی و کمک در تولید و خدمات در حوزه مبارزه با این ویروس خدمات ارزشمندی ارائه دادند.

شهبازی تصریح کرد: از همان ابتدای کار ۱۰۰ نفر از فرهنگیان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی البرز قرار گرفت تا کادر درمان را یاری کنند و در بخش واکسیناسیون نیز در میدان خدمت حاضر شدند.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش البرز تعامل خوبی با مجموعه استان دارد که این وحدت، همدلی و همفکری در استان های دیگر کمتردیده می شود.

وی یکی از دلایل موفقیت استانداری البرز در اجرای پروژه ها و خدمات به مردم را پرهیز از توجه به حواشی ذکر کرد و افزود: توجه کردن به حواشی موجب مشغول شدن ذهن مدیران می شود.

وی مجاهدت خاموش مدیران البرز را ستودنی خواند و تاکید کرد: در دولت سیزدهم نگاه خدمت به مردم حاکم است که تا روزی که مدیر هستیم آن را انجام دهیم.

استان البرز حدود ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …