جمعه , 7 اردیبهشت 1403

پیشگیری از جرائم با کمک مردم و مجمع خیرین امنیت ساز در اولویت است

سردار عباسعلی محمدیان روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی البرز به مناسبت هفته نیروی انتظامی افزود: پلیس بدون جلب مشارکت مردم نمی تواند به اهداف خود دست یابد و در هفته نیروی انتظامی با حضور در جمع مردم و رصد نیازها عملکرد پایدارتری خواهیم داشت.

وی اضافه کرد:مجمع خیرین امنیت ساز فعال شده و با آموزش های همگانی گام های موثری در پیشگیری از جرم برداشته می شود.

فرمانده انتظامی البرز اظهار داشت: از مهرماه سال گذشته تاکنون ۲ میلیون و ۱۵۷ هزار تماس تلفنی مردمی با مجموعه پلیس ۱۱۰  البرز برقرار شده که ۸۵۱ هزار مورد از آنها عملیاتی شده است.

سردار محمدیان افزود: راهنمایی ۲۰۰ هزار نفر از دیگر عملکردهای پلیس در این مدت زمان به شمار می رود.

 ادامه داد: امسال هفته نیروی انتظامی را با شعار پلیس هوشمند و امنیت پایدار آغاز داریم و تلاش های ویژه ای برای برقراری امنیت خواهیم داشت.

 محمدیان بیان داشت: در گام دوم انقلاب همه دستگاه های اجرایی به سمت پیشرفت و تعالی در تلاش هستند و پلیس هم باید بر تراز انقلاب اسلامی برای هوشمند سازی هرچه بیشتر مجموعه خود پیش رود.

فرمانده انتظامی نیروی انتظامی البرز گفت: ۴۷ هزار نفر طی یکسال گذشته  در زمینه جرائم مختلف برای ارتقای امنیت اجتماعی، اقتصادی و دیگر حوزه ها در این استان به مراجع قضایی معرفی شدند.

 محمدیان افزود: امروز نیروی انتظامی گام های محکمی را برای مکانیزه کردن و ایجاد بانک های اطلاعاتی برداشته و با اطلاعات هوشمندانه در جهت پیشگیری، اشراف و کشف جرم تلاش دارد.

وی گفت: امروز با تلاش های انجام شده برای برقراری امنیت شاهد آن هستیم به رغم ناامنی در کشورهای همسایه کمترین مشکلات را داریم.

 محمدیان افزود: هم افزایی دستگاه ها سبب شده به رغم سختی های اقتصادی سبب شده تا امنیت پایداری داشته باشیم‌و هفته نیروی انتظامی فرصتی برای بیان توانمندی ها و ظرفیت ها است.

فرمانده انتظامی البرز ادامه داد: اگر چه اقدامات خوبی برای واکسیناسیون نیروی انتظامی البرز صورت گرفته ولی از یک سال و نیم گذشته مشکلات کرونا هم اضافه شد که چهار نفر از همکاران از دست رفتند بطوریکه یک سوم نیروها نیز درگیر کرونا شدند.

در این مراسم از شماری از  فرهیختگان ،ایثارگران نیروی انتظامی البرز قدردانی و پیام تبریک فرمانده ناجا قرائت شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …