شنبه , 8 اردیبهشت 1403

ابراز همدردی کارکنان محیط زیست با خبرنگاران ایرنا در البرز

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرج روز شنبه با حضور در مرکز خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان البرز به همراه تنی چند از کارکنان و محیط بانان این شهرستان همدردی و تاسف خود را از بابت سانحه رانندگی اتوبوس خبرنگاران اعزامی به ارومیه در روز چهارشنبه هفته گذشته، به اصحاب رسانه اعلام کردند.

ابراز همدردی کارکنان محیط زیست با خبرنگاران ایرنا در البرز

حمید راحتی در این دیدار با بیان اینکه امیدواریم دیگر شاهد بروز چنین حوادثی در کشور نباشیم، گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان یک بازوی توانمند در کنار مجموعه حفاظت محیط زیست کشور در راستای حفظ محیط زیست و زیست بوم کشور در تلاش هستند.

وی افزود: خبرنگاران در این عرصه با قلم و فکر خود به دنبال حفظ محیط زیست بوده و محیط بانان و کارکنان حفاظت محیط زیست به صورت عملیاتی برای محیط زیست کشور انجام وظیفه می کنند.

وی این ضایعه را نه تنها برای بخش رسانه ای  بلکه برای محیط زیست کشور بسیار تاسف بار خواند.

ابراز همدردی کارکنان محیط زیست با خبرنگاران ایرنا در البرز

 ۲۵ نفر از خبرنگاران رسانه‌های کشور صبح چهارشنبه (۲ تیرماه ۱۴۰۰) برای بازدید از طرح‌های ستاد احیای دریاچه ارومیه عازم پیرانشهر شدند که اتوبوس آنان عصر همان روز در ۱۵ کیلومتری این شهرستان در منطقه بیگم قلعه پیرانشهر دچار حادثه شد.

در این حادثه غم انگیز متاسفانه ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی خبرنگاران پرتلاش و متعهد خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا جان خود را از دست دادند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …