شنبه , 8 اردیبهشت 1403

کرونا سبب شد تا یک نسل را در شنا از دست بدهیم

محسن رضوانی روز سه شنبه در مجمع انتخاباتی هیات شنا البرز با بیان اینکه این رشته ورزشی ورزش نخست دنیا در سطح همگانی است افزود: به این منظور و با توجه به آسیب ناشی از شیوع ویروس کرونا باید همگی تلاش کنیم تا با همدلی و اتحاد این رشته پرطرفدار و محبوب را بیشتر از همیشه در مسیر رشد و پیشرفت قرار دهیم.

وی با بیان اینکه شنا در بعد قهرمانی نیز بیشترین تعداد مدال در رقابت های المپیک را در اختیار دارد اظهار داشت: استانی مانند البرز در رشته های شیرجه، واترپلو و شنا حرف های زیادی برای گفتن دارد و موفق شده که قهرمانان و استعدادهای خوبی را در این رشته ها معرفی کند.

مجتبی جانعلی مدیر کل ورزش و جوانان البرز نیز در این نشست گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان برای خدمات رسانی بهتر به ورزشکاران رشته شنا در کنار آنها است و حامی هیات شنا، شیرجه و واترپلو خواهد بود.

وی با اشاره به تلاش برای در اختیار قرار دادن استخر به این هیات عنوان داشت: در صورتی که موفق به این کار نشویم، سانس های ویژه ای را برای تمرین قهرمانان و فعالیت های حرفه ای شنا، شیرجه و واترپلو در نظر خواهیم گرفت.

جانعلی با بیان اینکه استعداد یابی، اساس پویایی و توسعه رشته های ورزشی است اظهار داشت: انتظار ما از رییس منتخب هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان این است که با کمک اعضای هیات برای استعداد یابی برنامه ای مناسب و عملیاتی را طرح ریزی و اجرایی کند.

با برگزاری مجمع انتخاباتی هیات شنا البرز بلال خلیلی با کسب ۱۲ رای از مجموع ۱۲ رای برای مدت چهار سال دیگر به عنوان رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو البرز انتخاب شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …