جمعه , 14 اردیبهشت 1403

زمان برگزاری رقابت های هندبال بانوان جام فجر در البرز تغییر کرد

رییس هیات هندبال شهرستان چهارباغ روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: این دوره از رقابت ها به مناسبت دهه مبارک فجر قرار بود که از امروز با حضور هشت تیم از استان های البرز، تهران ، قزوین و قم در رده سنی جوانان  به میزبانی این شهرستان برگزار شود.

حسن سرفلاح افزود:  با توجه به تعطیل شدن باشگاه های ورزشی که البته از دیروز این تعطیلی ها لغو شده و انجام نشدن تمرین ها، برگزاری این رقابت ها را به زمان دیگری موکول کرده ایم.

وی ادامه داد: این در حالی است که بسیاری از بازیکنان تیم ها نیز درگیر ویروس کرونا شده اند که همین مساله می توانست کیفیت رقابت ها را نیز زیر سوال ببرد به همین دلیل انجام رقابت های هندبال بانوان جام فجر لغو و در زمان دیگری که متعاقبا اعلام می شود انجام خواهد شد.

 طی روزهای اخیر به دلیل قرمز شدن شرایط کرونایی شهرستان کرج بنا به اعلام ستاد مقابله کرونا به دلیل قرمز شدن وضعیت کرونایی شهرستان کرج فعالیت کلیه باشگاه ها و فعالیت های ورزشی در این شهرستان تعطیل شده بود.

به دنبال آن با برگزاری شصت و یکمین جلسه ستاد کرونا استان و با توجه به تفاوت های وضعیت قرمز کرونایی با سویه اومیکرون مقرر شده که فعالیت های ورزشی با رعایت دقیق پروتکل های ورزشی از روز دوشنبه در باشگاه های شهرستان کرج از سر گرفته شود.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …