دوشنبه , 17 اردیبهشت 1403

خانواده شهدا میهمان ویژه “موقعیت مهدی” در البرز

سعید جابری انصاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره و سیره شهدا و ایثارگران، ضامن سعادت و تعالی جامعه است افزود: جشنواره فیلم فجر در سطح استان البرز، به خوبی و با رعایت ضوابط و دستورالعمل های بهداشتی در حال برگزاری است و  فیلم های ارزشمندی در طی این دوره از جشنواره، اکران شده و خواهند شد.

وی اضافه کرد: همچنین با هماهنگی صورت گرفته با دستگاه های مربوطه، یک سانس اختصاصی از فیلم “موقعیت مهدی” در سینما پرشین مهرشهر، ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران به صورت رایگان اکران خواهد شد و با اهدای بلیط مهمان به جمعی از خانواده معظم شهدا و نیز بسیجیان عزیز، توفیق حضور و میزبانی از ایشان را خواهیم داشت.

جابری انصاری تصریح کرد: امروز سه شنبه ۱۹ بهمن ماه، نیز سینما ساویز کرج میزبان ۱۵ خانواده شهید برای تماشای فیلم موقعیت مهدی است.

وی به اکران فیلم دسته دختران اشاره و ادامه داد: با نمایش آثار ارزشمندی مانند دسته دختران که به بیان نقش آفرینی بانوان در دوره دفاع مقدس اشاره دارد، فیلم هناس و همچنین فیلم موقعیت مهدی که بازگو کننده بخشهائی از زندگی شهید مهدی باکری می باشد، این موفقیت حاصل شده تا  تلاش کنیم تا یاد و خاطره و سیره شهدا و ایثارگران، بیش از پیش و همواره در جامعه، زنده، ساری و جاری باشد چرا که این فرهنگ، ضامن سعادت و تعالی جامعه است.

چهلمین جشنواره فیلم فجر به طور همزمان در سراسر کشور و از جمله البرز از پانزدهم بهمن ماه در سه سینما اکومال، پرشین و ساویز  این استان در قالب ۱۶ فیلم کار خود را آغاز کرده است.

این فیلم ها که اکران آنها تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت در ۲ سانس در این سینماها به نمایش درآمده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …