شنبه , 15 اردیبهشت 1403

سرپرست فرمانداری: ساکنان چهارباغ تخلفات احتمالی را گزارش کنند

 قدرت الله شمیرانی روز جمعه به ایرنا گفت : مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و مصادیق غیرمجاز تبلیغات انتخاباتی از سوی نامزدها و حامیان آنها در اطراف شعبه های اخذ رای موارد را به هیات بازرسی به شماره تماس ۴۴۵۶۳۹۰۱ گزارش دهند.

وی  با تاکید بر رعایت اصل بی طرفی مجریان انتخابات،اظهار داشت: اعضای هیات بازرسی شهرستان چهارباغ با پایش و کنترل شعب اخذ رای ، هرگونه تخلف و اقدام غیر اخلاقی را به هیات بازرسی گزارش خواهند داد.

سرپرست فرمانداری شهرستان چهارباغ تصریح کرد: شعب رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی تشکیل  و موجبات رسیدگی به پرونده‌ها فراهم شده است.

شمیرانی از مردم شهرستان چهارباغ  خواست همانطور که در تمام صحنه‌های حفظ نظام، حاضر بوده‌اند؛ در این دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا نیز به صورت پرشور  شرکت کنند و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بزنند.

شهرستان یکصد هزار نفری چهارباغ در جنوب غربی کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

استان البرز دارای هفت شهرستان  تابعه و جمعیتی حدود سه میلیون نفر است که یک میلیون و ۷۸۰ هزار نفر از جمعیت این استان واجد شرایط رای دادن هستند.

یک هزار و ۱۱۴ شعبه ثابت و ۴۹ شعبه سیار در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و تیره‌های عشایری امروز ۲۸ خردادماه همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران آرای مردم استان البرز را جمع آوری می کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …