شنبه , 1 اردیبهشت 1403

امام جمعه کرج: اعتماد سازی همراهی مردم را به دنبال دارد

آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک‌  هفته ناجا در ستاد فرماندهی انتظامی استان  البرز اظهار داشت که  براین اساس هرچه بیشتر باید به وظایف عمل کرد و نیروی انتظامی همچون گذشته  در این زمینه گام بردارد.
وی ادامه داد: ویژگی نیروی انتظامی که تراز نظام اسلامی باشد رهبر معظم انقلاب بیان داشتند که در این زمینه انجام وظیفه و امانتداری دارای اهمیت است.
امام جمعه کرج گفت: دفاع از ارزشها از دیگر نکات مهم در این زمینه بوده که صفات صداقت، اخلاق مداری و دوری از خصایص ناپسند درآن مد نظر قرار می گیرد.
وی افزود: باید مواظبت از نفس داشت چراکه کار نیروی انتظامی خطیر است و هرچه وظایف خطیر تر باشد تلاشها بیشتر می شود.
امام جمعه کرج خطاب به کارکنان ناجا خاطرنشان کرد : شما به عنوان یکی از ارکان امنیت باید مراقبت دایمی کنید و وقتی مظهر صفات پسندیده باشید با اقتدار و صلابت در میدان حضور خواهید یافت.
وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر داشتن احساس رحمت و رافت در کارکنان نیروی انتطامی  بیان داشت: هفته نیروی انتظامی فرصتی مغتنم برای معرفی به مردم است و باید قدردان زحمات این قشر زحمتکش بود.
آیت الله حسینی همدانی افزود: با توجه به شعار امسال با عنوان پلیس هوشمند ،امنیت پایدار باید به این نکته توجه داشت که یکی از پایه های امنیت ملی تامین امنیت از سوی نیروی انتظامی است و امنیت از نعمت های بزرگ خدا بوده که توسط نیروهای مسلح تامین می شود.
وی یاداورشد: بنا به فرمایش رهبر معطم انقلاب  نیروی انتظامی جایگاه امن مردم است و مردم بدون کارکنان این نیرو آسایش ندارند.
در این مراسم از شماری از  فرهیختگان ،ایثارگران نیروی انتظامی البرز قدردانی و پیام تبریک فرمانده ناجا قرایت شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …