پنجشنبه , 9 فروردین 1403

نسل جدید در مقابل فضای رسانه ای دشمن هوشیارانه عمل کند

سالار قاسمی روز چهارشنبه در آیین استانی زنگ استکبارستیزی که در دبیرستان شهیدستان کرج نواخته شد،اظهارداشت: دشمن در شبکه های امپراطوری رسانه ای خود به دنبال دور کردن نوجوانان و جوانان از فرهنگ غنی ایرانی – اسلامی و انقلابی است که برای مقابله با آن باید با پاسخگویی به پرسش های این ۲ گروه سنی مهم در جامعه و همچنین آگاه سازی آنها نسبت چرایی مبارزه با استکبار، اقدامات لازم را انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان به طور ذاتی نیازمند داشتن قهرمان برای الگوپذیری هستند و شهدا و ایثارگران دانش آموز دفاع مقدس بهترین گزینه برای معرفی به نسل جدید به عنوان قهرمان هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز بیان داشت: دشمن روی دانش آموزان  بعد از پایان جنگ سرمایه گذاری کلانی انجام داده تا این نسل از مفاهیم ارزشی دفاع مقدس فاصله بگیرد و بیگانه شود.

قاسمی تصریح کرد: دانش آموزان با وجود سن کم در هشت سال دفاع مقدس با شجاعت و جسارت خود تمام معادلات جنگی و رزمی جهان را بر هم زدند و حضورشان باعث تحقیر دشمنان و عزت و استقلال کشورشد.

وی اضافه کرد: ۳۶ هزار شهید دانش آموز در دفاع مقدس سندی معتبر بر شناساندن بینش و بصیرت نوجوانان ایرانی در دفاع از ازرش ها و میهن اسلامی است.

مدیرکل آموزش و پرورش البرزیادآورشد: ۲ قطبی سازی جامعه یکی از برنامه های مهم دشمن است پس باید نسل نو را با توطئه های آنان که ضعف ایران را درپی دارد،آشنا کرد.

وی گفت: دشمن ستیزی در فرهنگ ما وجود دارد زیرا ما ایرانیان تا کنون با حریت، قدرت، عزت و استقلال زندگی کرده ایم و ضعف در برابر دشمن با فرهنگ ما سازگارنیست که این موضوع مهم را در کلام امام علی (ع) بارها شنیده و دیده ایم.

قاسمی عنوان کرد: هدف استکبار تحقیر ملت ایران است و بخشی ازمشکلات اقتصادی کشور نیز به خاطر آمریکا است.

وی با بیان اینکه ما با دنیا جنگ نداریم،اضافه کرد: دشمن به دنبال ناامید کردن و بی هویت کردن نسل نوجوان وجوان ایرانی است لذا باید با نوجوانان روشنفکرانه در زمینه استکبارستیزی حرف زد تا عشق و انگیزه درآنان ایجاد و تقویت شود.

استان البرز حدود ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …