جمعه , 31 فروردین 1403

غدیرفرصتی مهم برای یادآوری کارهای خیر و نیکی کردن است

حسن مهرانی روز یکشنبه درگفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه مدرسه‌سازی پرثمرترین کارخیراست،خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود زیرساخت های آموزشی،جامعه نیاز به جهش مدرسه سازی دارد.

وی بیان داشت: درآستانه غدیر، عید بزرگ شیعیان باید از فضای مجازی برای تبلیغ غدیراستفاده کنیم زیرا غدیر پیامی برای تمام نسل‌هاست.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز با بیان اینکه معنای واقعی کریم بودن را از بزرگان و به ویژه ائمه اطهارعلیهم السلام ازجمله حضرت امام علی (ع) و حضرت امام حسن مجتبی(ع) آموخت،اضافه کرد: مدرسه سازی در جامعه ایران اسلامی نیز از دیربازبه عنوان یک عمل نیک و ستودنی مورد توجه بوده است که در این روزهای پربرکت نیاز به یادآوری دارد.

مهرانی تصریح کرد: درآستانه این عیدالله‌الاکبر انجام هر کار نیک و پسندیده‌ای که برای کمک به نیازمندان از دستمان بر می‌آید، باید ترویج دهیم تا وحدت آفرینی درجامعه نیز تقویت شود.

وی ادامه داد: دهه امامت و ولایت همچنین  پیام‌های کمک و دستگیری به فقرا و نیازمندان را در جامعه اسلامی به همگان یادآوری می کند.

وی گفت: همواره برای توسعه فعالیت‌های خیرخواهانه در جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم که یکی از این فرصت های ناب را دهه امامت و ولایت تشکیل می دهد.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرزعنوان کرد: خیرین مدرسه ساز پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ۳۶۵ مدرسه با چهار هزار کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۳۴۰ میلیارد تومان احداث کردند.

مهرانی افزود: خیرین مدرسه ساز با اقدامات عمرانی – آموزشی مروج فرهنگ مشارکت درجامعه هستند به گونه ای که با اقدام معنوی خود موجب شدند تا استانداردهای آموزشی درکشور ارتقا یابد.

وی تاکید کرد: خیرین مدرسه ساز بزرگترین سرمایه اجتماعی کشور در راستای توسعه و تجهیز مدارس محسوب می شوند که همه مردم قدردان همت والای این عزیزان هستند.

استان البرز ۴۷۳ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …