شنبه , 8 اردیبهشت 1403

۲۶۹ برنامه فرهنگی در البرز تدوین شد

فرشته فهمیده روز چهارشنبه درنشست کارکنان حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز که درسالن امام علی (ع) برگزارشد،افزود: ازاین تعداد ۵۵ برنامه وزارتخانه ای و ۲۱۴ برنامه استانی است.

وی با اشاره به اینکه اجرای این برنامه ها نیاز به همفکری، تعامل و پرهیز از جزیره ای عمل کردن دارد،خاطرنشان کرد: تقسیم کاری بین کارکنان با هدف کیفیت بخشی، انجام امور در زمان مقرر و پیشگیری از فشارکاری بر روی یک نفر ضروری است.

وی بیان داشت: اجرایی شدن این برنامه ها دروضعیت نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش البرز نیاز به انعقاد تفاهم نامه تا قبل از سال تحصیلی جدید دارد.

فهمیده با بیان اینکه در این وضعیت کرونایی همه برنامه ها باید دربستر شاد اجرایی شود،یادآورشد: کارکنان اداره های زیرمجموعه معاونت می بایست با حضور دراداره های آموزش و پرورش البرز نسبت به آماده سازی بستر مناسب برای اجرای برنامه ها ی تدوین شده اقدام کنند.

وی تصریح کرد: برای اجرا و کیفیت بخشی برنامه های سال تحصیلی آینده باید همه تلاش خود را بکار گیریم و به وظایف کاری نگاه روزمرگی نداشته باشیم.

وی اضافه کرد: درمسابقات فرهنگی هنری سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ بیش از ۱۳۳ هزار نفر در استان شرکت کردند که از این تعداد ۳۰۷ نفر برگزیده استانی ، ۴۷ نفر برگزیده کشوری و ۱۶ نفر توانستند رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص دهند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزادامه داد: در مسابقات قرآن، عترت و نماز نیز ۹۷ هزارنفر شرکت کردند که ۸ نفر برگزیده کشوری شدند.

وی عنوان کرد: درجشنواره نوجوان سالم نیز ۴ دانش آموز و یک نفر از فرهنگیان هم رتبه برتر کسب کردند و همچنین برنامه های مناسبتی ملی ، انقلابی و مذهبی چون دهه ایام الله فجر به طول کامل در استان اجرایی شد.

فهمیده افزود: در بخش ارزیابی شاخص ها نیز به دلیل نگرفتن ۵ امتیازنتوانستیم به رتبه نخست دست پیدا کنیم که این موضوع مهم باید با جدیت درنواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش البرز از مهرماه سال ۱۴۰۰ مورد توجه قرارگیرد.

وی تاکید کرد: استان البرزتوانست با توزیع ۳ هزارتبلت دربین دانش آموزان بی بضاعت با کمک کمیته امداد امام خمینی(ره) و خیرین جزو ۵  استان برترکشور شود.

استان البرز ۴۷۳ هزاردانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …