دوشنبه , 17 اردیبهشت 1403

ارجاع ۸۲ هزار پرونده قضایی به مراکز مشاوره‌ای پلیس البرز

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی البرز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۸۲ هزار پرونده قضایی به مرکز مشاوره کلانتری‌های استان ارجاع شده است.

ارجاع ۸۲ هزار پرونده قضایی به مراکز مشاوره‌ای پلیس البرزبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، سرهنگ یدالله رنجبر پور گفت: از مجموع پرونده‌های ارجاع شده بیش از سه هزارو ۳۰۰ پرونده به مصالحه انجامیده است.
سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی البرز اضافه کرد: بیشترین پرونده‌های ارجاع شده به مراکزمشاوره کلانتری‌های استان خانوادگی، اجتماعی و حقوقی بوده است.
سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی البرز افزود: اکنون مراکز مشاوره‌ای نیروی انتظامی در ۲۰ کلانتری استان البرز به صورت مقیم فعال است و آماده پاسخگویی به مراجعه کنندگان است.

رنجبر پور گفت: برای توسعه خدمات مشاوره و افزایش خدمات رسانی به شهروندان استان البرز در حوزه مشاوره و مدد کاری مرکز جامع مشاوره آرامش این معاونت نسبت به راه اندازی سامانه پلیس پاسخگو برای رفع نیاز‌های مشاوره‌ای شهروندان در زمینه‌های خانواده و روانشناختی اقدام کرده است.

او افزود: مرکز مشاوره و آرامش معاونت اجتماعی پلیس البرز به منظور ارائه خدمات مشاوره به شهروندان البرزی این امکان را فراهم کرده که خانواده‌ها در سراسر استان البرز از طریق تماس تلفنی و حضوری خدمات مشاوره و روانشناسی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

متقاضیان می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن‌های ۰۹۶۵۸۰ و ۰۲۶۲۱۸۲۷۲۲۴ از خدمات مشاوره بهره‌مند شوند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …