یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

روزنامه پیام آشنا در تیتر نخست شماره یک هزار و ۹۰۰ خود به بهره برداری از بیمارستان فردیس پرداخت و نوشت: بهره برداری از بیمارستان فردیس شاید وقتی دیگر.

بیش از هفت سال است که شهرستان فردیس با جمعیتی قابل توجه از کمبود خدمات درمانی و بهداشتی رنج می برد و ساختمان نیمه کاره بیمارستان فردیس که شاید اهالی آن دیگر امید چندانی به تکمیلش نداشته باشند خودنمایی می کند.

تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

اعلام تاریخ جدید مذاکرات وین پس از تغییر و تحولات، امکان خرید متری مسکن،جدیدترین جزئیات فعالیت مشاغل در رنگ بندی کرونایی، امروز ۶ نامزد شهرداری کرج برنامه ارائه می دهند و امروز آغاز ماراتن والیبالیست های نوجوان از دیگر مطالب صفحه نخست این روزنامه است.

روزنامه پیام سپیدار نیز در تیتر نخست شماره یک هزار و ۷۴۹ خود به شروع سال تحصیلی جدید به نقل از مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز پرداخت و نوشت: آغاز سال تحصیلی جدید بدون حضور فیزیکی دانش آموزان.

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: با توجه به اینکه سویه های جدید کرونا و شدت واگیری مستقیم مواجه هستیم سال تحصیلی جدید بدون حضور فیزیکی دانش آموزان آغاز خواهد شد و برگزاری حضوری کلاس های درس به ماه های بعد موکول شد.

تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

نان گران(ن) شده است، بستری ۶۱ هزار بیمار مبتلا به کرونا در البرز، ذوند بررسی گزینه های تصدی شهرداری کرج شفاف خواهد بود، کاهش ۴۵ درصد تردد استانی در تعطیلات اخیر و بودجه های سیال عمرانی کرج پیوست اجتماعی ندارد از دیگر مطالب صفحه نخست این روزنامه است.

روزنامه سپهر ایرانیان نیز در تیتر نخست شماره یک هزار و ۱۱۵ خود به سخنان ریاست قوه قضاییه اشاره و نوشت: تاکید رییس قوه قضاییه بر تسریع در بازگشت اموال مال باختگان.

رییس قوه قضاییه به روسای دادگستری ها دستور داد در رسیدگی به پرونده های مالی که در آن اختلاسی صورت گرفته یا امئالی به یغما رفته است، اهتمام ویژه داشته باشند تا اول از همه جانباختگان به اموال و پول های از دست رفته شان برسند.

تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

دستور وزیر بهداشت برای واکسیناسیون هنرمندان، دامنه رگبارهای تابستانه به سومین ماه تابستان کشیده شد، راهی جز خرید فوری و فراوان واکسن وجود ندارد، تست کرونا تحت پوشش بیمه ها قرار گرفت و با همه طرف ها در افغانستان در تماسیم از دیگر مطالب صفحه نخست این روزنامه است.

از مجموع ۱۸۱ رسانه‌ دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، ۹۷ رسانه شامل هفت روزنامه، ۱۶ هفته‌نامه، پنج دوهفته نامه، ۲۵ ماهنامه، پنج  دوماهنامه، ۳۴ فصلنامه و چهار دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می‌شود.

استان البرز همچنین دارای ۶۶ پایگاه خبری الکترونیک – برخط است و سه  هفته نامه، ۶ ماهنامه، هفت فصلنامه و یک مورد ۲فصلنامه و یک مورد سالنامه الکترونیک – غیربرخط نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دارند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …