شنبه , 1 اردیبهشت 1403

شاخص های حرفه ای مهمترین گزینه برای انتخاب مدیران دولت سیزدهم باشد

فریده بیرانوند بزنی روز یکشنبه درگفت و گو با ایرنا اظهارداشت: امیدواریم در دولت سیزدهم مدیران بر اساس شاخص‌ها حرفه‌ای که از جمله آن توانمندی در حل مشکلات مردم است، انتخاب شوند.

وی با اشاره به اینکه بخشی از مشکلاتی که امروز کشور با آن مواجه است به انتخاب مدیران برمی گردد، خاطرنشان کرد: مدیرانی که در حوزه کاری خود در عمل و کارایی نقاط ضعفی داشتند و باعث انباشت مشکلات شده اند که این وضعیت هم به عدم دقت در انتخاب مدیران برمی گردد.

وی بیان داشت: اگر در انتخاب مدیران از نگاه های سیاسی و حزبی پرهیز و پارامترها و شاخص های تخصص و کارآمدی لحاظ شود، درآن صورت می توان از آنها انتظار داشت که کار کیفی و خوبی ارائه کنند.

بیرانوندبزنی تصریح کرد: مدیرانی که بدون توجه به تخصص و توانمندی آنها در مسند کار قرار می گیرند باعث وارد آمدن خسارت سنگینی بر بدنه جامعه می شوند.

وی با بیان اینکه در بدنه سازمان ها و نهادها افراد لایق و توانمندی حضور دارند، اضافه کرد: دولت سیزدهم با بهره گیری از این ظرفیت می تواند با رفع مشکلات مردم جایگاه خود را در میان جامعه ارتقا ببخشد.

وی ادامه داد: اکنون کشور با مشکلاتی در بخش اقتصادی، بیکاری، تورم و تنش های بین المللی و همچنین کاهش اعتماد افکار عمومی مواجه است.

استاد جامعه شناسی دانشگاه فرهنگیان البرز به نارضایتی هایی که در جامعه وجود دارد، پرداخت و یادآورشد:  رضایتمندی مردم با اجرای درست و مناسب برنامه های کوتاه مدت باید صورت گیرد تا آرامش و رضایتمندی به جامعه بازگردد.

وی افزود: کشور در بخش برنامه ای به دلیل داشتن برنامه های مختلفی چون برنامه های آمایشی، توسعه ای و چشم انداز مشکلی ندارد لذا برای کاهش و رفع چالش ها و مشکلات جامعه نیاز به افراد پیگیر و متخصص دارد.

بیرانوند بزنی گفت: رییس جمهور منتخب از نظر تعلق فکری به جناح اصولگرا نزدیک است اما در شرایط حاضر حل مشکلات کشور نیازمند همگرایی و همفکری با متخصصان همه گروه ها است تا به راهکار اساسی برای رفع آنها و باز شدن گره معیشت مردم برسند.

وی تاکید کرد: رییس جمهور منتخب همواره در سخنان خود اعلام کرد که مستقل وارد انتخابات شده اما کشور نیاز به فرآیند فراجناحی دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …