چهارشنبه , 12 اردیبهشت 1403

شمیم عطر شهادت در البرز پیچید

به گزارش ایرنا،  امروز  درب اصلی استانداری البرز باز شد، شاید عجیب باشد ولی این بار میهمانان مراسم، برای خوش آمدگویی به میزبانان آمده اند، آری؛ رودی از شهید جاری است و مشتاقان دیدار، از اتاق های مختلف استانداری به مصداق شعر اندک اندک جمع مستان می رسند، به سمت میهمانانی که عنوان شهید گمنام را با خود همراه دارند، گسیل شدند.
بی شک، آنان که بی مرگ تا همیشه ایستاده اند و آزاد و بی کرانند، در آغوش خدا هستند و ۲ سال است که حاج قاسم، بزرگمرد سرو قامت استوارمان نیز به رفیقان شهیدش پیوسته و گویی جمعشان جمع است.
عبداللهی استاندار البرز از راه رسید، زیر تابوت شهید رفت و یا علی گویان با همراهی سایر کارکنان پیکر را بر دوش کشیدند، نه؛ این چند پاره استخوان وزنی ندارد ولی بار غم این سبک بالانی که با تبر نفرت در خاک شدند، بسی سنگین است.
این بار بانوان نیز با استعانت از بانوی بزرگ ۲ عالم در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از بانیان خواستند که تابوت یکی از شهدا را به دوش بکشند، استوار و زینبی مسلک برای شهیدان گمنام مادری و خواهری کردند و تابوت را تا سالن مراسم، تشییع کردند.
بوی اسپند و عطر گل و گلاب می آید، فرزند شهید قهرمانی آیاتی از قرآن را تلاوت می کند که با سیل اشک های فراغ، چه به دل می نشیند.

شمیم عطر  شهادت در البرز پیچید

استاندار البرز  در این آیین معنوی گفت: گویی عکس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی جان دارد و خشنود به سیل عاشقان شهادت می نگرد.
مجتبی عبداللهی افزود: چه حال زیبایی جاری است و اکنون شهدا در میانه میدان تصمیم گیری و تصمیم سازی استان البرز تداعی گر ایثار، جانفشانی، اتحاد، همدلی و عشق به مردم می شوند و اینجا حضور دارند که یادآوری کنند بخاطر این مردم جنگیدند و تا ابد باید برای این مردم جنگید چراکه نجیبند و لایق آرامش و رفاه هستند.
وی بیان داشت: مردمی هستند که در عرصه های مختلف ایثار کردند و برای حفظ این خاک مقدس و تمامیت ارضی کشور و اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی از عزیزان خود گذشتند.

این شهدای ۱۹ و ۲۹ ساله مربوط به عملیات های والفجر یک  در فکه و بدر شرق دجله هستند که به تازگی تفحص شده اند.

البرزی ها در ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی میزبان این شهدای والامقام هستند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …