یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

دستگیری سارقان اماکن خصوصی چهارباغ

جانشین فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند سارقان اماکن خصوصی در شهرستان چهارباغ خبر داد و گفت: متهمان به ۵۰ فقره سرقت از ویلا‌های خالی از سکنه اعتراف کرده اند.

دستگیری سارقان اماکن خصوصی چهارباغبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، سرهنگ محمد معظمی گودرزی گفت: ماموران گشت کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان چهارباغ حین گشت زنی به یکی از سارقان سابقه دار در اطراف یکی از باغ های خالی از سکنه مشکوک شدند و در یک اقدام غافلگیرانه او را دستگیر کردند.
وی افزود : با هماهنگی مقام قضایی نامبرده به پلیس آگاهی منتقل و با انجام تحقیقات تخصصی مشخص شد وی به همراه یکی از همدستانش در سطح حوزه استحفاطی “چهارباغ” اقدام به ۵۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی کرده است.
جانشین فرمانده انتظامی البرز با اشاره به دستگیری همدست متهم در یکی از روستا‌های اطراف چهارباغ، گفت: متهمان در تحقیقات تکمیلی در مجموع به ۵۰ فقره سرقت از باغ ها  و ویلا‌های خالی از سکنه اعتراف کردند و در خصوص این پرونده ۲ مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و به همراه سارقان تحویل مراجع قضایی شد.
جانشین فرمانده انتظامی البرز از شهروندان خواست با نصب دوربین‌های مداربسته و قرار دادن نگهبان در باغ ها  و ویلا‌های شخصی از به سرقت رفتن اموال خود پیشگیری کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …