جمعه , 7 اردیبهشت 1403

حضور انقلابی البرزی ها در روز ملی مبارزه با استکبار

رویدادهای ۱۳ آبان مبدا تاریخ استکبارستیزی مردمی آگاه و هوشیار است که در مقابل انواع توطئه های دشمن مانند جنگ نظامی، سیاسی و تحریم های ظالمانه ایستادگی کرده اند؛ مردمی که با دادن هزینه های سنگین زیر سایه حاکمیت ولایت فقیه به استحکام ساخت درونی نظام پرداختند و عزتمندانه پرچم اسلام و ایران را در جهان به اهتزاز درآوردند و دستاوردهای انقلاب اسلامی را در داخل و خارج از کشور گسترش دادند.

 دولتمردان آمریکایی که در طول تاریخ منشا آشکار و پنهان جنایات و خباثت ها بوده اند در این سال ها پرده از سیمای پلید خود برداشته و با جنایات آشکار  موجودیت ملت های مظلوم و ستمدیده را نشانه رفته اند، جنایت هایی که با انواع سلاح های نظامی ساخت آمریکا به صورت مستقیم و غیر مستقیم رقم می خورد و خون هزاران انسان بی گناه  در ممالک اسلامی از جمله  افغانستان ، یمن ، سوریه و عراق  بر زمین ریخته می شود.

مردم ولایتمدار استان البرز  امروز همگام با سایر هموطنان  با رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار حضور یافتند و با سردادن شعارهای « مرگ بر آمریکا » و« مرگ بر اسرائیل »  جنایات جبهه استکباری را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در تجمع بزرگ ضد استکباری استان البرز ، بیزاری خود از ظلم و ستم جبهه  استکباری را بیان و خواهان پایان سلطه استکبار بر کشورهای مظلوم جهان شدند.

طنین  شعارهای انقلابی از سوی اقوام ایرانی ساکن استان البرز که بیانگر روحیه وحدت و همدلی ایرانیان است، نشان داد که امروز ملت ایران همچون گذشته در صحنه حضور دارد و آماده جانفشانی در راه ارزش های والای دینی و الهی  است.

حضور پرشور و با نشاط دانش آموزان، دانشجویان، جوانان، فرهنگیان، طلاب، ورزشکاران، مدافعان سلامت، خانواده های معظم شهدا،  بسیج ، نیروهای نظامی و انتظامی ، اصناف، خیران، مسوولان و سایر اقشار در این مراسم ، شعور و بصیرت سیاسی و بینش الهی مردمان این دیار را به نمایش گذاشت.

همه آمدند تا در پاسداشت ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی حماسه دیگری در البرز سرافراز خلق کنند و لبیک یا خامنه ای را در آسمان ایران کوچک  طنین انداز کنند.

مردم همیشه در صحنه استان البرز با مشت های گره کرده خود آمدند تا دفاع از آرمان ها ، ارزش های انقلاب و نظام اسلامی و مبارزه جدی با استکبار را فریاد بزنند.

البرزی ها آمدند تا وحدت و همدلی خود را در روز ملی مبارزه با استکباربه نمایش بگذارند و بار دیگر سیلی محکمی بردهان یاوه گویان و دشمنان نظام مقدس انقلاب اسلامی بزنند و برگ زرین دیگری بر افتخارات بیافزایند.

یوم الله ۱۳ آبان در تقویم انقلاب اسلامی برگی زرین، مقطعی حساس و پرخاطره است که مراسم بزرگداشت این روز هرسال با شکوه تراز سال های گذشته با حضور دانش آموزان و مردم برگزار می شود.

 تبعید امام خمینی (ره) از ایران به ترکیه  در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان معترض در دانشگاه تهران به دست رژیم پهلوی در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران (۱۳۵۸) از مهمترین رویدادهای این روز تاریخی است که  به نام روز ملی مبارزه با استکبار نامگذاری شده است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …