جمعه , 31 فروردین 1403

مشخصات یک هزار قلم کالای مسروقه البرز در سامانه نما منتشر شد

«سامانه نما نرم ابزاری برای ثبت مشخصات و شماره سریال کالای مسروقه که به وسیله آن مالباختگان می‌توانند به صورت مجازی کالاهای کشف را رصد کنند.»

سرهنگ محمد نادر بیگی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کالاها در سامانه نما پلیس آگاهی برای اطلاع مالباختگان به نمایش گذاشته شده است.

وی اضافه کرد: همچنین  ۱۷۹ درخواست جدید مالباختگان به پلیس آگاهی استان البرز ارجاع شده و اموال ۴۹ مالباخته شناسایی شده است.

نادربیگی افزود: مالباختگان تا پیش از این راه اندازی سامانه نما برای شناسایی اموال مسروقه خود به پلیس آگاهی مراجعه می‌کردند که فعالیت این سامانه علاوه بر عدم مراجعه به مقر پلیس، دسترسی سریع به اطلاعات اموال کشف شده را آسان کرده است.

وی گفت: با توجه به شرایط کرونا مالباختگان برای شناسایی اموال خود از مراجعه حضوری خودداری کنند و برای شناسایی اموال سرقت شده ققط به سامانه نما مراجعه کنند.

سرهنگ نادربیگی خاطر نشان کرد که در این سامانه قسمتی از شماره سریال اموال کشف شده در سایت نما با عکس کالای کشف شده بار گزاری شده که که مالباختگان می‌توانند برای برای ورود به سامانه نما با وارد کردن کد ملی و پس از انتخاب استان مورد نظر سریال کالای سرقت شده را وارد تا اصالت کالا مشخص شود.

رییس پلیس آگاهی البرز افزود: مالباختگان شماره سریال اموال به سرقت رفته خود را به این سامانه اعلام تا محض کشف آنها، اطلاع رسانی سریع صورت گیرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …