جمعه , 28 اردیبهشت 1403

پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور به سیستان و بلوچستان نوید اتفاقات خوب در آینده است

احمد وحیدی شامگاه چهارشنبه در حاشیه نشست هماهنگی فرمانداران و شهرداران سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: پس از چندین بازدید از شمال سیستان و بلوچستان نشستی با فرمانداران و استاندار استان برگزار و مصوبات سفر رییس جمهور و منابعی که برای این کار اختصاص داده شده بود بررسی شد. 
وی خاطرنشان کرد: در این نشست در رابطه با اینکه مصوبات سفر و منابع آن چگونه به بهترین شکل ممکن هزینه شود تا نقشی در توسعه سیستان و بلوچستان داشته باشد بررسی شد. 
وزیر کشور در پاسخ به این سوال که آیا وزارت کشور به اتصال دسترسی مجوزهای آنلاین متصل شده یا خیر اظهارداشت: وزارت کشور خیلی نقش زیادی در دادن مجوزها ندارد بیشتر با سازمان ثبت احوال ارتباط دارد که آن‌ها هم هر اطلاعاتی که مورد نیاز سامانه باشد بلافاصله در اختیارشان می‌دهند و مشکلی از این جهت وجود ندارد.
وی با اشاره به سفر خود به پاکستان اظهارداشت: سفر بسیار خوبی بود، پاکستان کشور مهم و همجوار ما هست و ما روابط توسعه‌ای بیشتری را با این کشور در ابعاد اقتصادی و مسائل مرزی باید داشته باشیم.

به گزارش ایرنا احمد وحیدی وزیر کشور دیروز/چهارشنبه/ به منظور بررسی وضعیت منطقه سیستان وارد زابل واقع در شمال سیستان و بلوچستان شد و مورد استقبال حسین مدرس خیابانی استاندار و جمعی از مسوولان این استان قرار گرفت.

بازدید از اردوگاه نیاتک، بازدید از مرز و مسیر رودخانه و تالاب بین‌المللی هامون، چاه نیمه چهارم، ورودی آب جریکه، بازارچه میلک، چاه ژرف شماره سه، اردوگاه ادیمی و نشست هماهنگی با فرمانداران و شهرداران این استان از مهمترین برنامه‌های وزیر کشور در روز اول سفر به سیستان و بلوچستان بود.

وحیدی در دومین روز سفر به سیستان و بلوچستان امروز پنجشنبه از میرجاوه، فرودگاه سراوان، بازارچه‌های مرزی کوهک، پیشین، ریمدان و اقدامات پس از سیل در کنارک بازدید خواهد کرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …