پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

ساکنان ۳۰۰ محله البرز خدمات معیشتی و اشتغالزایی دریافت کردند

حجت الاسلام والمسلمین مهدی ولایی برحق روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مهرواره اوج در راستای فرمایش اخیر مقام معظم رهبری در خصوص راه‌اندازی مسجدمحور نهضت مواسات همزمان با سراسر کشور در ماه محرم  با محوریت  مساجد و به همت بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی اجرایی شده است.

وی بیان داشت: دراین طرح در ۳۰۰ محله ی استان به ۵۰۰ مشکل اساسی مردم  اعم از کارآفرینی زنان بدسرپرست، خدمات درمانی، بسته معیشتی، اهدا تب لت به دانش آموزان نیازمند، نذر قربانی، اطعام غدیر و حل کردن اختلافات قبیله ای رسیدگی شده است..

وی اظهار داشت: محور این برنامه خدمت‌رسانی به مردم است و تمامی مساجد و ائمه جماعت و بنیاد تلاش می‌کنند تا با ساماندهی و آموزش و ارتقای فرآیند مواسات در این مهرواره وارد شده و همه ظرفیت‌ها را به میدان آورند.

ولایی برحق گفت: مرکز نیکوکاری تبلیغات اسلامی استان در پنج ماهه ی اول سال ۱۴۰۰ حدود ۶ میلیارد و ۴۰۰ صد میلیون تومان در ظرفیت های مختلف مواسات و همدلی ارائه خدمات داشته است.

وی پویش مهرواره اوج را در امتداد محله همدل خواند و بیان داشت: ائمه جماعات و محله مساجد استان البرز در کنار مساجد دیگر کشور در پویش سراسری  «مهرواره اوج» به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم حضور دوباره ی خدمت رسانی در دوران شیوع کرونا، با محوریت مساجد لبیک گفتند.

ولایی برحق خاطرنشان کرد: استان البرز در مشارکت در این پویش کشوری تا کنون رتبه اول را  دارا شده است .

ائمه جماعات و امامان محله و هیئات و پایگاههای بسیج برای پیوستن به پویش سراسری مهرواره اوج  تا ۲۳ آبان ۱۴۰۰ می توانند اقدام کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …