دوشنبه , 17 اردیبهشت 1403

برای رفع مشکلات چهارمحال و بختیاری از ظرفیت نخبگان بهره‌گیری شود

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام شامگاه جمعه در گردهمایی با عنوان” تحکیم وحدت، وفاق استانی و اعلام همبستگی با استاندار جدید” تاکید کرد:‌ گروه‌های مختلف با هم‌افزایی، راه‌های برون‌رفت از مشکلات استان را پیدا و عملیاتی می‌کنند.

وی این گردهمایی را یکی از شب‌های تاریخی و ماندگار در چهارمحال و بختیاری دانست و افزود: این استان نخبگان، مؤمنان، استعدادها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مطلوبی دارد که می‌توان با استفاده از آن، زمینه حرکت روبه رشد را فراهم کرد.

نکونام پرهیز از نگاه‌های شخصی و سلیقه‌ای در این مسیر را ضروری اعلام و تصریح کرد: در این راستا باید ائتلاف واحد تمام عیار استانی تشکیل و برای برطرف کردن فقر، بهبود وضعیت معیشت و رفع مشکلات حوزه آب به‌عنوان مطالبات اصلی مردم تلاش شود.

وی یادآور شد: بیان این مطالبات مربوط به سال‌های متمادی بوده که در روزهای اخیر بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته و صدای آنان رسانده و کنترل شده است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد کنار گذاشتن اختلاف‌ها و سلیقه‌ها در کنار بیان خواسته‌ها با صدایی واحد را ضروری دانست و اظهار داشت: مردم این استان لایق خدمت هستند و خوشبختانه استاندار جدید فردی خوشنام و دارای لیاقت است که در مناصب دیگر هم عملکرد مطلوبی داشته است.

وی حرکت و مدیریت جهادی برای رفع مشکلات چهارمحال و بختیاری را ضروری برشمرد و گفت: البته مردم نیز مطالبات خود را مطابق توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود اعلام کنند.

نکونام دولت سیزدهم را ارزشی و در خط امام راحل، شهدا و راه انقلاب اعلام و تاکید کرد: این دولت خود را موظف به حضور در صحنه، زمینه‌ساز وحدت و راهگشا برای برون‌رفت از مشکلات می‌داند.

وی توجه به بایدها و نبایدها برای رفع مشکلات کنونی را ضروری دانست و افزود: دولت سیزدهم کارآمد، تلاش‌گر و دارای عزم و اراده‌ای جدی است.

به گزارش ایرنا، در این نشست نازنین نصیری هفشجانی فرزند شهید محمد نصیری هفشجانی بیانیه میثاق فرزندان شهدای چهارمحال و بختیاری با غلامعلی حیدری استاندار جدید را قرائت کرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …