جمعه , 21 اردیبهشت 1403

مهرواره محله همدل زمینه ساز تشکیل جامعه مهدوی است

حجت الاسلام والمسلمین علیمراد یوسفی عصر سه شنبه در آیین پایانی طرح مهرواره محله همدل استان البرز که در اردوگاه شهید باهنر کرج برگزار شد، یکی از نشانه ها و ویژگی های زمان ظهور را حل مسایل و مشکلات جامعه توسط خود جامعه دانست و اظهار داشت: در زمان ظهور نقش اجتماعی مردم بسیار مهم است و یکی از دلایلی که مانع ظهور است این است که نقش اجتماعی مردم به خوبی ایفا نمی شود.

وی به حل مشکلات جامعه و باز کردن گره های بزرگ جامعه توسط بعضی از افراد، گفت: در مقاطعی گره های بزرگی به دست افراد بزرگی در عرض باز شد، گره های بزرگی که در ظاهر عنوان کوچکی در زمین داشته ولی در عرش عنوان بزرگ داشته اند.

یوسفی با بیان اینکه این جوانان در علوم و فنون هسته ای دستاوردهای ارزنده ای داشته اند، افزود: افرادی مثل شهید تهرانی مقدم ها هستند که امروز بخشی از برکات وجودی آن ها جامعه را در برگرفته است و اگر چه عناوینی در این دنیا نداشتند ولی دست آن ها محل امداد الهی شد.

وی با اشاره به برگزاری طرح ملی مهرواره محله همدل که توسط سازمان تبلیغات اسلامی در سراسر کشور اجرا شده، بیان داشت: با چنین اقداماتی تمام مشکلات کشور با استفاده از توانمندی های داخلی و راه حل های داخلی حل می شود.

یوسفی تاکید کرد: استفاده از توانمندی های داخلی یعنی جامعه مهدوی و ساختن چنین جامعه ای یعنی زمان ظهور رسیده است.

وی گفت: بزرگترین مشکل ما اکنون «به من چه» و «به تو چه » است که موانع ظهور هستند و در فرهنگ مهدوی این مشکلات نیست و باید دست به دست هم دهیم و مشکلات را از جامعه مهدوی ریشه کن کنیم.

آیین پایانی مهرواره محله همدل که از ابتدای ماه مبارک رمضان آِعاز شده بود، با تجلیل از۱۲۰ نفر که بهترین طرح ها و مسایل محلات را به ثبت رسانده بودند، برگزار شد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …