شنبه , 8 اردیبهشت 1403

تیم والیبال دختران نوجوان البرز به لیگ دسته یک کشور صعود کرد

سعید نوری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به برگزاری رقابت های قهرمانی نوجوانان دسته ۲ کشور با حضور ۱۰ تیم به میزبانی استان چهار محال و بختیاری که امروز فینال آن بین تیم های فارس و البرز برگزار می شود، اظهار داشت: در این دوره از رقابت ها از ۱۰ تیم شرکت کننده سه تیم حضور نیافتند که به همین منظور قرار شد که دیگر تیمی از دسته ۲ به دسته سه سقوط نکرده و ۲ فینالیست به رقابت های لیگ دسته یک صعود کنند.

وی اضافه کرد: بر همین اساس گروه ها در ۲ گروه سه و چهار تایی تقسیم شدند که البرز، چهار محال و بختیاری، هرمزگان و یزد در گروه یک و فارس، آذربایجان شرقی و قزوین در قالب گروه ۲ قرار گرفتند.

نوری گفت: بازی ها از روز یکشنبه هفته  جاری  در چهارمحال و بختیاری آغاز شد که البرز توانست  تیم های هرمزگان، یزد و چهار محال و بختیاری در گروه یک را همگی با نتیجه سه بر صفر از سد راه بردارد.

وی ادامه داد: در ادامه رقابت البرز با آذربایجان شرقی در گروه «ب» بود که البرزی ها موفق شدند با نتیجه سه بر هیچ بر این تیم نیز برنده شوند.

سرپرست هیات والییال البرز با اشاره به بازی فینال امروز بین تیم های فارس و البرز با هدف مشخص شدن تیم های اول و دوم رقابت های قهرمانی نوجوانان دسته ۲ کشور تصریح کرد: با توجه به قطعی شدن حضور البرز در جمع ۲ تیم برتر، تیم والیبال نوجوانان دختر البرزی به لیگ دسته یک کشور صعود کرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …