یکشنبه , 23 اردیبهشت 1403

رشته های ورزشی بومی و محلی به باشگاه مقاومت البرز افزوده می شود

«رحیم اسفندیاری» روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: اکنون ۲۵ رشته، ۵۰ تیم، ۱۰۰ مکان  ورزشی و ۱۱ پایگاه استعداد یابی در قالب باشگاه مقاومت در سطح استان  البرز در حال فعالیت هستند.

وی اضافه کرد: بر همین اساس یکی از اولویت هایی که امروز در این باشگاه هدفگذاری شده گسترش این رشته های ورزشی به تمام محلات به خصوص محلات کمتر برخوردار و از سوی دیگر استعداد یابی و جذب حداکثری جوانان و نوجوانان در ورزش البرز است.

اسفندیاری در ادامه با بیان اینکه راه اندازی مراکز نیکوکاری در سطح باشگاه و ارائه فعالیت های ورزشی مختص مناطق کمتر برخوردار از دیگر برنامه هایی است که در حال پیاده سازی در باشگاه مقاومت البرز است تصریح کرد: بر همین اساس به دنبال این هستیم تا با استعداد یابی از بین جوانان مستعد شهرستان های کمتر برخوردار استان، بتوانیم جوانان و نوجوانان بیشتری در این بخش به خصوص با هدف کاهش آسیب های اجتماعی جذب و پرورش دهیم.

وی ادامه داد: همچنین تشویق و ایجاد انگیزه برای شرکت مردم در ورزش های همگانی، اجرا کردن طرح مساوات در قالب استعداد یابی و حمایت از جوانان مستعد ورزشی و هدفگذاری باشگاه بر اساس گام دوم انقلاب در ورزش از دیگر برنامه هایی است که در باشگاه مقاومت البرز در حال پیاده سازی و اجرایی شدن هستند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …