شنبه , 1 اردیبهشت 1403

جاده کرج – چالوس لغزنده است

کارشناس پلیس راه البرز گفت: بارش برف در جاده کرج – چالوس سبب لغزندگی در سطح این محور شده است.

جاده کرج - چالوس لغزنده استبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز البرز، سروان مسعود خانجانی گفت: اکنون بارش از محدوده نسا تا کندوان به صورت برف و در بقیه محور به صورت باران است و رانندگان باید با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

کارشناس پلیس راه البرز افزود: با توجه به بارش‌ها، احتمال سقوط سنگ و بهمن در مسیر‌های کوهستانی به ویژه در جاده کرج – چالوس دور از انتظار نیست.

کارشناس پلیس راه البرز در خصوص وضعیت ترافیک در راه‌های استان البرز اضافه کرد: اکنون ترافیک در ورودی جاده کرج – چالوس سنگین و در بقیه محور تا آدران پرحجم در حال حرکت است.

خانجانی گفت: همچنین ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج – قزوین از محدوده ترمینال شهید کلانتری تا مهرویلا کرج نیمه سنگین گزارش شده است.

او افزود: رعایت فاصله طولی برای جلوگیری از تصادف و عدم تغییر مسیر ناگهانی در محدوه آزادراهی از مواردی است که رانندگان باید مورد توجه قرار دهند.

جاده کرج – چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در حوزه جغرافیایی استان البرزو مابقی در حوزه جغرافیایی استان مازندران قرار دارد.

استان البرز دارای یک هزار و۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان می‌باشد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …