جمعه , 14 اردیبهشت 1403

توسعه زیرساخت های مخابراتی انتظار به حق مردم چهارباغ است

قدرت اله شمیرانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نشست اخیر خود با مدیرکل مخابرات البرز گفت: در این نشست ضمن بررسی نارسایی های مخابرات چهارباغ ، مقرر شد اقدامات لازم برای رفع این نارسایی ها  در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: ساکنان چند منطقه چهارباغ از مشکلات ناشی از ضعف در زیرساخت های مخابراتی به ویژه در ارتباط تلفنی و اینترنتی  ناراضی هستند و گلایه دارند، لذا شایسته است مسوولان با اقدامات لازم بستر را برای رفع این گلایه های منطقی مردم فراهم نمایند.

 هفته آینده اجرای طرح شبکه فیبرنوری ملک آباد آغاز می شود

فرماندار چهارباغ  با اشاره به قول مساعد مدیرکل مخابرات البرز اظهار داشت: از هفته آینده عملیات اجرای پروژه شبکه فیبر نوری (ftth) در ناحیه شهر ی پرجمعیت ملک آباد این شهرستان آغاز خواهد شد.

شمیرانی افزود: با بهره برداری از این طرح دسترسی به اینترنت پر سرعت و کیفیت ارتباطات مخابراتی  برای شهروندان این خطه به نحو چشمگیری افزایش خواهد یافت.

وی گفت: در نشست اخیر با مدیرکل مخابرات البرز همچنین مقرر شد مشکلات مخابراتی نواحی شهری مهدی آباد ، شهرک علوی و شهرک ابریشم و نیز چالش حاد عدم آنتن دهی در مناطق روستایی این شهرستان با اولویت در دستور کار مخابرات استان قرار گیرد.

وی افزود: دراین نشست همچنین ضمن معرفی بیژن فیضی به عنوان رییس اداره مخابرات چهارباغ،  ایجاد زمینه پایش تصویری شهری و رفع فوری نواقص موجود در این راستا در دستور کار ویژه این دستگاه خدمات رسان قرارگرفت.

فرماندار چهارباغ در ادامه این گفت وگو از اینترنت ثابت خانگی به عنوان شاخص‌ترین شبکه‌ اینترنتی در دنیا نام برد و ضرورت فراهم کردن زمینه های توسعه این نوع اینترنت را مورد تاکید قرار داد.

شمیرانی گفت: ضروری است مخابرات کشور با توسعه  و فراهم کردن تجهیزات اینترنت ثابت خانگی و به روز کردن آن، زمینه استفاده همگان از این اینترنت را مهیا کند تا هزینه  مشترکان تا حداقل ممکن‌ کاهش یابد.

شهرستان یکصد هزار نفری چهارباغ اواخر سال گذشته از ساوجبلاغ منفک و ارتقا یافت.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …