جمعه , 21 اردیبهشت 1403

وقت شناسی و دفاع از ولایت از شاخصه اصلی شهید سلیمانی بود

سردار علیرضا حیدرنیا شامگاه دوشنبه در دومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع المهدی(عج الله) فردیس افزود:  سردار دل ها ، مطیع محض و سرباز بی چون و چرا ولایت بود؛ عاشقانه به مقام معظم رهبری ارادت داشت و تمام کلمات ایشان را سعی می‌کرد عملی کند.

وی بیان داشت: حاج قاسم سلیمانی در وصیتنامه خود آورده است که آن حکیم مظلوم تنها نسخه حیات بخش خیمه رسول الله (ص) است ؛اگر خیمه ولایت فقیه آسیب ببیند خیمه رسول الله (ص) آسیب دیده است،  ولایت پذیری و بصیرت حاج قاسم به میزانی بود که هیچ محافظه کاری در گرفتن مواضع خود در دفاع از ولی خدا برای خود قایل نبود.

وی اظهار داشت: بدانیم که بصیرت یعنی اینکه قرآن سر نیزه تو را از قرآن ناطق منحرف نکند، نگاهت به شخصیت ها نباشد، بلکه به شاخص ها ، بدانیم  بصیرت یعنی مالک اشترها .

حیدرنیا گفت: بصیرت یعنی اینکه وقت شناسی صبر و تعلل باعث به مصرف رفتن امام مسلمین می شود حتی اگر امام حسین (ع) باشد وقت شناسی و دفاع از ولایت شاخصه اصلی و انقلاب گری حاج قاسم بود.

فرمانده سپاه استان البرز گفت: حاج قاسم برای گرفتن ذخایر دنیوی حاضر نبود از محکمات خود پایین بیاید، اخلاص حاج قاسم مثال زدنی است، فرموده مقام معظم رهبری اخلاص حاج قاسم بود که دلهای مردم را این گونه روانه شخصیت حاج قاسم کرد.

وی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی چهل سال به درگاه خداوند التماس کرد ، اظهار داشت: ۲ سال از شهادت سردار می گذرد  و همه دیدیم  که رهبر انقلاب در بیانات اخیر  خود در  فراغ از دست دادن مالک اشتر خود بغض می کند، می گرید ،هنوز دلتنگ سرباز مطیع خودش است، هنوز دلتنگ سرباز فداکار و مالک اشتر خودش است.

حیدرنیا افزود: سردار شهید سلیمانی ماموریت داشت  و خداوند چهل سال شهید عزیز ما را از همه تهدیدها و از گزند همه آسیب ها نگه داشت، حاج قاسم ماموریت داشت تا یک شجره خبیثه و ملعونه( داعش ) به عنوان  یک تهدید به تمام معنا و بدترین تهدید در طول چند سال برای اسلام را از بین ببرد.

وی ادامه داد: حاج قاسم وظیفه داشت که شجره خبیثه ملعونه داعش جنایتکار ، بی رحم که بیش از دو هزار و ۲۰۰ جوان را در دانشگاه اسپاگر سر می برند و  در مقابل  مادر نوزاد او را آتش می زنند از روی زمین محو کند.

فرمانده سپاه استان البرز گفت: مردم در تشییع جنازه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی ، این شهید والامقام را با عزت تا عرش خدا وند بدرقه کردند، حاج قاسم یک شخص نیست حاج قاسم به فرموده مقام معظم رهبری یک مکتب است مکتبی با خصوصیات متعالی .

وی به اندیشه و سلوک و مطیع بودن بی چون چرا حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: تدابیر و مدیریت راهبردی یکی از ویژگی های مکتب حاج قاسم سلیمانی بود نبوغ خاص نظامی عملیاتی و توان بالای سازماندهی نیروها حاج قاسم یادگار ماندرگاری گذاشت که همیشه بلاد مسلمین از آن استفاده می کنند.

شهرستان ۷۰۰ هزار نفری فردیس در جنوب شرقی کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …