سه شنبه , 4 اردیبهشت 1403

برنامه های متنوع استکبار ستیزی برای دانش آموزان البرز سازماندهی شد

مجتبی فریدونی روز چهارشنبه درنشست با خبرنگاران از ۱۳ آبان به عنوان روز افشای خیانت آمریکا به ملت ایران یاد کرد و افزود: دانش آموزان پرچمدار مبارزه با استکبار و ادامه  راه شهد هستند.

وی با اشاره به اینکه ۱۳ آبان برگ های زرینی از افتخار آفرینی ملت ایران است، خاطرنشان کرد: دستگیری و تبعید امام خمینی (ره) در پی تصویب لایحه کاپیتولاسیون از سوی رژیم طاغوت به منزله آتشی بود که در خرمن حاکمیت اهریمن افتاد و انقلاب اسلامی را در مسیر تازه‌ای قرار داد.

فریدونی با بیان اینکه امام خمینی (ره) از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در روز ۱۳ آبان به عنوان انقلاب دوم یاد کردند، اضافه کرد: اتحادیه انجمن‌های دانش آموزی نیز به فرمان امام در سال ۵۸ تاسیس شد که یکی از اصلی‌ترین رسالت‌های آن تربیت مدیران فردا است.

وی یادآورشد: از ۳۶ هزار شهدای دانش آموز کشور نزدیک به ۱۶ هزار شهید آنان عضو انجمن اسلامی دانش آموزان بوده‌اندکه این افتخاربزرگی در حوزه تعلیم و تربیت است.

وی عنوان کرد: در روز ۱۳ آبان ۶۰۰ نفر از دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان البرز در راهپیمایی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی شرکت می کنند.

مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان البرز از دیدار با نماینده ولی فقیه در استان،پخش مستند دیوانگی، غرفه رباتیک، نجوم و همکلاسی آسمانی بعنوان دیگر برنامه های این اتحادیه در یوم الله ۱۳ آبان نام برد.

وی کار اصلی این اتحادیه را نخبه یابی و نخبه پروری با هدف پرورش و افزایش جمعیت نخبه دانست واظهارداشت: دردوران کرونا، ارتباط مربیان با دانش آموزان قطع نشده و حتی مربیان بسته‌های فرهنگی را برای دانش آموزان پست کردند.

فریدونی تاکید کرد: تا کنون هشت هزار دانش آموز به عضویت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان البرز درآمده اند.

استان البرز حدود ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …