جمعه , 31 فروردین 1403

استاندار البرز: عزم مسوولان کسب رضایتمندی مردم است 

به گزارش  روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری البرز عزیز اله شهبازی افزود: در جریان دیدار و گفت و گو با مردم ضمن رسیدگی به مشکلات آنان از نزدیک  نیازها را بررسی می کنیم.

وی ارتقا چهارباغ به شهرستان را بستر ساز ایجاد و توسعه زیرساخت های این منطقه با نگاه تخصصی  عنوان کرد و بیان داشت: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری با تمام توان از تولید پشتیبانی و مانع زدایی می کنیم.

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: طی دیداری که با جمعی از مردم در بخش رامجین داشتیم به صورت میدانی و از نزدیک در جریان درخواست های  آنان  قرار گرفتیم و با توجه به اهمیت رضایتمندی مردم، تمامی درخواست ها با دستور ویژه به مدیران مربوطه ارجاع شد و رسیدگی به آنها را دنبال خواهم کرد.

استاندار البرز ادامه داد: متعاقب این توفیق بزرگ، اقدامات بسیاری برای تقویت زیرساخت ها، استقرار ادارات و دستگاه ها در شهرستان چهارباغ به عمل خواهد آمد.

شهبازی گفت: در این بازدید از راه های شهری و روستایی چهارباغ و روند اجرای پروژه ها بازدید و دستور لازم به مدیران مربوطه داده شد.

استاندار البرز در این سفر از یک واحد تولیدی مواد غذایی بزرگ با سابقه فعالیت ۵۰ ساله و اشتغال ۶۰۰ نفر بازدید کرد.

وی دراین بازدید بیان داشت : راهبرد ما بر اساس منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها است و برای تحقق این امر مهم با اهتمام ویژه ای در میدان هستیم.

شهبازی  افزود: در خصوص این واحد مدیران مجموعه، مسائلی را مطرح کردند که به طور قطع طی جلسه تخصصی نسبت به بررسی و حل آنها اقدام می شود.

استاندار البرز گفت: با رفع مشکلات، اشتغال، تولید و صادرات در این مجموعه افزایش خواهد یافت چراکه کیفیت تولیدات این واحد کم نظیر است.

شهرستان  چهارباغ با جمعیتی حدود ۱۰۰ هزار نفر در غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

چهارباغ دارای جاذبه های دیدنی فراوانی مانند دهکده ورزشی فرهنگی و فضاهای باغی است.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …