جمعه , 21 اردیبهشت 1403

البرز جزو هفت استان اول کشور دراعمال قانون محدودیت های کرونا است

عزیزاله شهبازی روز شنبه در حاشیه نشست ستاد ملی مقابله با کرونا به صورت ویدئو کنفرانس که با ریاست معاون اول رییس جمهوری  برگزار شد افزود: البرز تنها استان کشور در رعایت قابل قبول دستورالعمل های بهداشتی، بهداشت فردی، تهویه مناسب دراماکن عمومی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی است که برای این منظور در ستاد ملی مورد تقدیر قرار گرفت.
وی ادامه داد: جای خرسندی دارد که البرز در سایه همدلی و تعامل تمامی مسئولان و همراهی مردم و بویژه اصناف در اکثر شاخص های رعایت اعمال محدودیت ها و دستورالعمل های بهداشتی رتبه نخست کشور را دارد.
استاندار البرز گفت: اکنون البرز در شرایط نارنجی شیوع کرونا قرار دارد و شهرستان طالقان نیز در وضعیت زرد است.
وی افزود: البرز تنها استان کشور در رعایت قابل قبول دستورالعمل های بهداشتی، بهداشت فردی، تهویه مناسب دراماکن عمومی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی است که برای این منظور در ستاد ملی مورد تقدیر قرار گرفت.
استاندار البرز اضافه کرد: این استان با ۳۳ مرکز تجمیعی واکسیناسیون که ۲ برابر متوسط کشور در هر استانی است، ۳۰ درصد افراد واجد شرایط خود را واکسینه کرده که این رقم باسرعت در حال افزایش است.
وی گفت: اصناف استان البرز نیز همراهی بسیار خوبی داشته اند که این امر نیز در شاخص های کشوری نمونه و مورد تقدیر بود.
شهبازی افزود: البرز دوباره درخشید و همدلی و همراهی مردم و مسوولان سبب ساز کاهش ابتلا به بیماری کرونا و مرگ و میر ناشی از آن شد.
وی بیان داشت: یکی از اهداف بزرگ دولت محترم سیزدهم ایجاد و ارتقا بسترهای سلامت مردم است که در همین ابتدای امر توفیقات ارزشمندی کسب کرد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …