سه شنبه , 18 اردیبهشت 1403

۲۶۲ دستگاه سیستم هوشمند کنترل ترافیک در البرز فعال است

سردارعباسعلی محمدیان روز شنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر کرج در تالار شهیدان نژاد فلاح گفت: از این تعداد ۱۵۳ دستگاه پلاک خوان و ۱۰۹ دستگاه نظارتی است.
وی با اشاره به آمار تماس‌های اعلام شده  به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ البرز، گفت: ‌میانگین تماس‌های روزانه  هفت هزارو۸۰۰ مورد ،‌میانگین ماموریت های روزانه سه هزارو ۴۰۰ مورد،‌ میانگین تماس‌های ۱۱۰ مرتبط با پلیس راهور روزانه ۵۴۰  مورد است.
محمدیان خاطرنشان کرد: ماهانه ۱۶ هزارو ۲۰۰ مورد و سالانه ۱۹۴ هزارو ۴۰۰ تماس تلفنی مردمی داریم که شامل تصادفات، ‌سدمعبر، ‌ترافیک،‌ ارائه خدمات و امثال آن است.
وی با بیان اینکه پلیس راهور البرز نیازمندی‌های ماموریتی دارد ،‌گفت: بکارگیری و بهربرداری کامل از ظرفیت تجهیزات هوشمند ترافیک و فعال سازی هر چه سریعت ر دوربین های پلاک خوان در کرج و سایر شهرستان های استان، ‌نصب حداقل ۵۰ دوربین ثبت تخلف سرعت به خصوص در معابر دارای سوابق تصادفات ناشی از سرعت توسط شهرداری‌ها ،تامین ساختمان مناسب برای استقرارعوامل پلیس راهور در مناطق یک ،‌ پنج و هفت  کرج و تخصیص خودروهای مکانیزه ثبت تخلفات به پلیس راهور ضروری است.

این مسوول با اشاره به آمار نقاط پرحادثه البرز،‌اظهارداشت: ۷۸ نفطه پر حادثه در استان وجود دارد که ۵۴ نقطه مربوط به کرج ،‌۶ نقطه در فردیس، ۶ نقطه در ساوجبلاغ،‌۹ نقطه در نظرآباد و سه نقطه در شهرستان اشتهارد واقع شده است .
 وی در خصوص تصادفات منجر به فوت و مصدومیت در البرز گفت: طی جاری تصادفات رانندگی در البرز ۳۰ فوتی و ۲۵۵ نفر مصدوم بر جای گذاشت که نسبت به سال گذشته  افزایش داشته است .
محمدیان تاکید کرد: سال گذشته با توجه به محدودیت های کرونایی که صورت گرفت آمار فوتی ها و مصدومان ناشی از تصادفات نسبت به مدت مشابه امسال کاهش داشت در حالی که این آمار امسال افزایش یافته است.
وی دربخش دیگری از سخنانش گفت: ۶۲ نقطه حاشیه نشین در البرز وجود دارد  که بخشی از سه میلیون ۱۸۱ هزار ۹۱۲ نفری استان در این مناطق زندگی می کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …