جمعه , 10 فروردین 1403

اجرای طرح عرضه کالا از کارخانه تا خانه در ساوجبلاغ

فرماندار ساوجبلاغ گفت: طرح عرضه کالا «از کارخانه تا خانه» با هدف کوتاه کردن دست واسطه‌ها و حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در این شهرستان به اجرا در می‌آید.

اجرای طرح عرضه کالا از کارخانه تا خانه در ساوجبلاغبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، مهدی مهرور، با اشاره به نشست مشترک با صاحبان صنایع شهرستان ساوجبلاغ گفت: عرضه مستقیم کالا از جمله اقداماتی است که می‌تواند مشکل معیشت مردم را برطرف و سفره‌ها را پررنگ و بزرگتر نماید.

فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به استقرار تعداد زیادی واحد تولیدی و صنعتی در ساوجبلاغ افزود: بر اساس برنامه ریزی، اقلام مختلف کالایی از خانگی تا مواد غذایی به صورت مستقیم در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

مهدی مهرور، با اشاره به وجود باغات و زمین های کشاورزی در این شهرستان گفت: تلاش‌ها بر این است تا در فصل برداشت میوه، محصولات این مزارع و باغ‌ها به طور مستقیم عرضه شود.

او افزود: ظرفیت ساوجبلاغ در تولید گردو، توت و آلو بسیار مطلوب است و در سال‌های گذشته با تاسیس ده‌ها تعاونی این امکان برای بسته بندی و فرآوری این محصولات در روستا‌های ولیان، برغان، سیبستان و امثال آن فراهم شده است.

مهرور گفت: بیش از ۱۰۰ هکتار گلخانه سبزی، صیفی و تولید بزرگترین مرکز خارج از فصل توت فرنگی از دیگر ظرفیت‌های شهرستان ساوجبلاغ است.

فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به وجود یک هزار و ۱۰۰ واحد تولیدی و صنعتی، ۲ واحد کشتارگاه طیور و ۵۶ واحد مرغی تخمگذار در این شهرستان افزود: ما می‌توانیم با مدیریت صحیح از این ظرفیت به درستی استفاده کنیم و تمام محصولات لبنی و پروتئینی را در قالب مرکز عرضه مستقیم کالا در اختیار مردم قرار دهیم.

مهرور اضافه کرد: ادارات صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی با راه اندازی مراکز عرضه مستقیم کالا در حاشیه آزاد راه کرج – قزوین زمینه عرضه کالای ارزان را برای مردم فراهم کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …