جمعه , 31 فروردین 1403

اعتراض نایب رئیس شورای شهر کرج به وضعیت نامناسب جاده قزلحصار

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  علیرضا رحیمی در جلسه علنی  شورای شهر کرج، با اشاره به بازدید رئیس کمیسیون محیط زیست  و  رئیس کمیسیون عمران وجمعی از مدیران کل و مسئولان استانی و مدیریت شهری از این مسیر  جاده قزلحصار اظهار داشت: بعد از این بازدید  مقرر شد با همکاری دستگاه‌های مرتبط این مشکلات ساماندهی شود.

وی با بیان اینکه در جاده مذکور تعداد حدود چهار دستگاه پل عابر پیاده وجود دارد که هیچ جان پناهی برای آنها در نظر گرفته نشده،افزود:  یکی از عوامل جدی خطرات جانی برای شهروندان این پلها  بدون جان پناه هستند.

نائب رئیس شورای شهر کرج با بیان اینکه  آسفالت نامناسب در کنار تردد پرشمار و پرسرعت خودروهای سنگین، عدم وجود روشنایی مناسب در مسیر و همچنین نبود خطوط و علائم ترافیکی که از ملزومات اولیه یک جاده است، سبب شده این منطقه به یکی از نقاط پرخطر شهر تبدیل شود، بیان کرد: تمامی این مشکلات و اتفاقات در حالی در این مسیر به وقوع می پیوندد که در یک سوی این جاده، منطقه ویژه اقتصادی پیام واقع شده و گاهی رویکرد بین المللی هم برای این منطقه ویژه قائلیم!

 رحیمی  تصریح کرد: چه تناسبی بین این معضلات و منطقه ای که خواستار حضور و مشارکت سرمایه گذاران ملی و بین المللی نیز هست، وجود دارد؟

وی با اشاره به اینکه در تاریخ هفتم آذرماه نیز در جلسه ای با حضور رئیس شورای شهر، شهردار کرج و تعدادی از اعضای شورای شهر و مدیران کل استانی و شهری مقرر شد 70 میلیارد تومان اعتبار از سوی شهردار پس از اصلاح به منظور ساماندهی این منطقه اختصاص داده شود ، خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد پس از ساماندهی و تعریض معبر توسط اداره کل راهداری و اجرای روشنایی آن، محدوده شرقی آن برای ساماندهی بهتر تحویل شهرداری کرج شود که تاکنون این اتفاقات رخ نداده است.

رحیمی از شهردار کرج خواست ضمن پیگیری موضوع، بودجه لازم برای رفع مشکلات و ساماندهی این محدوده را در اعتبارات سال 1401 پیش بینی کند  و دستگاه‌های متولی امر نیز نسبت به ساماندهی جاده پر حاشیه پیام تسریع نمایند.

انتهای پیام/ش

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …