چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403

نماینده ولی‌فقیه در بسیج مستضعفین: “حاج‌قاسم” تنها برای رضایت خدا و مردم کار کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج، به نقل از دادگستری البرز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی که در محل دادگستری البرز برگزار شد، اظهار داشت: شهادت سردار سلیمانی یکی از حوادث مهم اجتماعی است که برای پرهیز از خطا و اجتناب از نگاه حزبی، سیاسی و فردی باید با نگاهی قرآنی به آن نگاه کنیم.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی یکی از بزرگترین سرمایه‌های اجتماعی را برای انقلاب اسلامی ایجاد کرد.

حضور زینب سلیمانی در گلزار شهدای کرمان + تصاویر

نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین با اشاره به آیات 204 تا 207 سوره بقره در خصوص دو جریان فعال و کنشگر سیاسی و اجتماعی بیان کرد:  در نظام اسلامی برای رسیدن به قدرت در دوران پیامبر (ص) تلاش دارند و اولین جریان، جریانی است که در نظام اسلامی با فریبکاری به نام رفاه و پیشرفت و آبادانی، بزرگترین ضربه‌ها را به نام خدمت به مردم به جامعه اسلامی وارد می‌کند و بزرگترین دشمن برای مردم است هر چند در ظاهر تصویر دیگری از خود نشان می‌دهد.

حجت الاسلام و المسلمین  تویسرکانی عنوان کرد: این جریان که در حکومت دینی به قدرت می‌رسد با ایجاد فساد به دنبال نابودی همه نعمات الهی است، در جمهوری اسلامی یکی از بزرگترین وظایف قوه قضائیه، مقابله با این جریان قدرت است که البته منظور، احزاب و گروه‌های سیاسی فعال کنونی در چارچوب نظام نیست.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین متذکر شد: در مقابل جریان اول، جریانی دیگر است که حاج قاسم را می‌توان در این چارچوب مورد تبیین قرار داد، جریانی که مظهر ارزش‌های الهی است و قدرت در اختیارش را با فداکاری، جهاد و خدمت به مردم و تنها در راه رضای خداوند مصروف می‌دارند و سبب سعادت دنیا و آخرت مردم می‌شوند.

وی با بیان اینکه عاقبت این تقابل، به پیروزی جریان مخلصانه منتهی می‌شود، تصریح کرد: با شهادت سردار سلیمانی، جبهه مقاومت نه تنها افت نکرد بلکه رونق بیشتری گرفت و به حرکت آغاز شده سرعت بیشتری داد.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …