چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403

پنج هزار اثر به دبیرخانه کشوری پویش مدرسه حماسه در البرز ارسال شد

سالار قاسمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:  این پویش به ابتکار اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان البرز از هفته دفاع مقدس کلید خورد.

وی هدف از برگزاری این پویش را گسترش و تعمیق فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت، نکوداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس و معرفی آثار فرهنگی و هنری دانش آموزان و فرهنگیان مستعد و علاقه مند و تقدیر از آنها عنوان کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز خاطرنشان کرد: دانش آموزان تمامی دوره های تحصیلی اعم از دانش آموزان  و فرهنگیان مدارس ایرانی و خارج از کشور مخاطبان این پویش هستند.

قاسمی بیان داشت: دراین پویش فرهنگیان در رشته شعر با سبک کلاسیک و نو شرکت کردندو دانش آموزان دوره متوسطه نیز در رشته خاطره نویسی، دلنوشته و داستان کوتاه آثارشان را ارسال کردند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس و اقتدار ملی، دفاع مقدس، بصیرت و وحدت ملی، دفاع مقدس و شهدای دانش آموز و فرهنگی ازجمله محورهای پویش مدرسه حماسه را تشکیل داد، اضافه کرد: دانش آموزان ابتدایی برای شرکت دراین پویش کشوری نقاشی با تکنیک آزاد و دکلمه صوتی ۲ تا پنج  دقیقه ارسال کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: ۶ داور مجرب آثار ارسالی دانش آموزان و فرهنگیان به پویش مدرسه حماسه را مورد ارزیابی تخصصی قرار می دهند.

وی یادآورشد: تا پایان آبان ماه ۱۴۰۰ اسامی آثار برتر از سوی دبیرخانه کشوری پویش مدرسه حماسه که مستقردرحوزه معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان می باشد به استان های شرکت کننده ارسال می گردد.

قاسمی تاکید کرد: درآیینی از برگزیدگان پویش حماسه مدرسه تجلیل می شود.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …