چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403

دقت در توزیع اعتبارات مناطق محروم غرب استان البرز ضروری است

علی حدادی روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان نظرآباد افزود: تا پیش از این  اعتباری برای مناطق محروم غرب استان البرز پیش بینی نشده بود که امروز شاهد آن هستیم این مهم  محقق شده است.
وی تاکید کرد: با استقرار دولت مردمی، قوی و انقلابی انتظار داریم، پیگیری‌های جدی برای رفع مشکلات مردم به ویژه در نقاط محروم به نحو شایسته‌ای اجرا شود.
این نماینده مجلس گفت: با توجه به اهمیت مناطق محروم این موضوع در مجلس شورای اسلامی پیگیری شده و با سازمان همیاری ها نیز هماهنگی شده است.
وی بیان داشت: افزایش کیفیت حکمرانی اسلامی امری ضروری است  و بهترین مردم را داریم بنابراین همه ما باید فعالیت کنیم تا خدمات دهی بیشتری داشته باشیم.
حدادی یکی از موضوعات مهم در حوزه اقتصاد کشور را در موضوع صادرات غیر نفتی و وابستگی بودجه کشور به نفت عنوان کرد و ادامه داد: این وابستگی به بودجه نفت آسیب بزرگی بود.
وی افزود: در موضوع کسب و کار و تسهیل گری کسب و کار می توان فضای رونق اقتصادی را ایجاد کرد که این مهم هرچه بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد.
حدادی یادآورشد: تمام آسیب های اجتماعی ریشه در بیکاری دارد که باید برای اشتغال و فضای کسب و کار اقدامات موثر داشت و این مهم در مجلس در دست پیگیری است.
نماینده مردم طالقان، نظرآباد ، ساوجبلاغ  و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی افزود: در طرح دیگر مجلس شورای اسلامی که تصویب و توسط رییس جمهور اقدام شد در رفع موانع در تامین و تولید مسکن است .

حدادی طرح شفافیت را یکی از طرح های مه مجلس دانست و افزود: این طرح در  مجلس پیگیری می شود و با همراهی همیشگی قوه مجریه و قضاییه  در دستگاه های اجرایی تسری خواهد یافت.
وی افزود:  تا پیش از دولت سیزدهم مشکلات کشور  به برجام گره زده شده بود ضمن آنکه  نگاه به غرب از مشکلات جدی بود اما امروز  نگاه تغییر یافته و درصدد استفاده از ظرفیت های دیگر هستیم .
 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …