چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403

حاج قاسم تربیت یافته مکتب اسلام است

حسین امیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در   کرج   با تسلیت دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت : حاج قاسم و شهدایی همچون شهید کاظمی، شهدای دفاع مقدس مثل شهید باکری‌ها و همت‌ها  نمونه مجسم مکتب امام خمینی و امام خامنه ای هستند.

وی با اشاره به اینکه اگر می‌گوییم کسی قران ناطق را می‌خواهد ببیند به امام علی(ع) رجوع کند، گفت: امروز هم حاج قاسم همان شخصیت ترازی است  امام خمینی(ره) و رهبری خواستند در کشور پرورش پیدا کنند.

دبیر قرارگاه خاتم الاوصیاء استان البرز با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی باید کارخانه انسان سازی باشد ، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی باید افرادی را تربیت کند  که هر کدام از این حاج قاسم‌ها بتوانند پرورش دهنده افراد بسیار دیگری باشند.

وی بااشاره به شخصیت والای شهید سلیمانی اذعان داشت: شهید سلیمانی فردی است که در عرصه‌های فردی همچون تهذیب نفس ، مراقبت از هوای نفس و عبور از سیم خاردار نفس بسیار خوش درخشید.

امیدیان با اشاره به اینکه حاج قاسم در عرصه اجتماعی دلسوز مردم و کمک کار مردم بود، تصریح کرد: حاج قاسم در عرصه نظامی و بین المللی دارای وجهه بسیار مناسبی بود و دشمنان انقلاب اسلامی از وی هراس داشتند.

وی با بیان اینکه مکتب و راه حاج قاسم باید ادامه پیدا کند، ادامه داد: حاج قاسم نمونه کاملی از یک انسان انقلابی و نظامی بود.

انتهای پیام/س

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …