چهارشنبه , 29 فروردین 1403

۱۵۸ هزار پرس غذای گرم و سبد کالا بین نیازمندان البرز توزیع شد

محمد محمدی فرد روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طرح اطعام محمدی  همزمان با سالروز ولادت با سعادت پیامبر اکرم حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و  حضرت امام جعفر صادق (ع) به اجرا درآمد که در اجرای آن ۵۰ میلیارد ریال غذای گرم و سبد کالا بین مددجویان موردحمایت و نیازمندان استان البرز توزیع شد.
وی ادامه داد: اجرای این طرح با همکاری ۳۳ مرکز نیکوکاری در سطح استان صورت گرفت که علاوه بر طبخ و توزیع غذا و بسته معیشتی، فعالیت‌های فرهنگی و جشن ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) نیز برگزار شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز با اشاره به اینکه در شرایط خاص اقتصادی ، مددجویان و سایر محرومان بیش‌ از پیش نیازمند حمایت خیران هستند، گفت: بهره‌برداری از تمام ظرفیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی اعم از خیران، مراکز نیکوکاری، هیأت‌های مذهبی، و گروه‌های جهادی در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این امر در دستور کار این نهاد قرار دارد.
محمدی فرد از آمادگی دفاتر سیزده گانه کمیته امداد وبیش از ۳۰۰ مرکز نیکوکاری برای دریافت کمک‌های نقدی خبر داد و افزود: مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند از طریق اسکن کد QR (درگاه پرداخت الکترونیکی)، شماره‌گیری تلفن گویای ۳۵۵۷ و واریز به شماره‌حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ نزد صندوق امداد ولایت البرز، نسبت به ارائه کمک‌های نقدی خود اقدام کنند.

کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز حدود ۵۳ هزار خانوار تحت پوشش دارد. 

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …