جمعه , 31 فروردین 1403

نماینده مجلس: کاهش زمان صدور مجوزهای تولیدی و صنعتی ضروری است

علی حدادی  روز دوشنبه در آیین افتتاح چاه آب غدیر در ساوجبلاغ افزود:  این تاخیر در صدور مجوزهای بخش تولید و کشاورزی سبب مشکلاتی نیز در فضای کسب و کار، تامین مسکن شده که لازم است تدابیر جدی دراین زمینه صورت گیرد.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به اینکه روستاها باید تولید محور باشند بازنگری طرح های هادی باید با دیدگاه تولید محور صورت گیرد تا روستاییان ضمن ماندن در روستاها به تولید بپردازند.

حدادی گفت: در ترویج کشاورزی، جهاد کشاورزی  باید اقدامات موثر داشته باشد و وقتی نیاز به آب و نهاده ها است با توجه به اینکه بهترین ظرفیت ها را داریم تدابیر جدی صورت گیرد.

وی اضافه کرد: استان البرز ظرفیت های تولیدی ویژه ای دارد که باید از آنها هرچه بیشتر بهره برد و یکی از مباحث مهم در بخش تغییرکاربری ها عدد و رقم هایی است که هزینه می شود بنابراین باید نظارت جدی دراین زمینه صورت گیرد تا این رقم ها در روستاها مورد استفاده قرار گیرد.

نماینده مردم طالقان،نظرآباد و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: امروز شاهد ان هستیم که در کارگروه استانداری البرز شوراهای روستایی و دهیاری حق رای ندارند که لازم است تدابیری جدی نیز دراین زمینه صورت گیرد.

حدادی افزود: آب سد طالقان باید برای استان البرز واین شهرستان نیز در نظر گرفته شود و در تغذیه آب مصنوعی در رودخانه کردان اولویت با کشاورزان است و نباید ازآنان پول گرفت.

وی ادامه داد: در بحث تامین آب کشاورزی برخی از چاه های کشاورزی که قدمت بالا دارند نباید پلمب شود چراکه آب نقش موثری در رونق اقتصاد کشاورزی دارد و امیدواریم این مشکلات در دولت سیزدهم مرتفع شود.

جاده های  روستایی و جاده تهران دشت که نیاز به اعتبارات ویژه دارند از سوی نماینده مردم طالقان ،نظرآباد و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی در این آیین مورد تاکید قرار گرفت.

با افتتاح چاه آب غذیر در روستای احمد آباد ساوجبلاغ آب شرب ۹ روستا شامل احمد آباد، حاجی آباد، قرقباد ، قنبرآباد، رضا آباد، حسین آباد، آران، سلطان آباد، گرگین تامین شده است .

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …