یکشنبه , 16 اردیبهشت 1403

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب تولید قدرت نرم برای نظام می‌شود

 علی حدادی روز جمعه  به خبرنگار ایرنا افزود: مردم انقلابی ایران بار دیگر با حضور خود در پای صندوق های اخذ رای  توطئه های دشمنان را نقش بر آب کردند.

 وی با اشاره به بازدید های خود از صندوق های اخذ رای شهرستان های  ساوجبلاغ ، نظرآباد و چهارباغ  افزود:  حضور حداکثری مردم بار  دیگر مشت محکمی بر دهان دشمن بوده و هر سرمایه گذاری که برای ایجاد گسست بین مردم و صندوق ها انجام دادند راه به جای نبرد.

حدادی  ادامه داد: امروز شاهد آن  هستیم که پای صندوق رای صف هایی طولانی تشکیل شده  است و نشان از این دارد که مردم ایران  پیام شهدا و  به ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی را با جان و دل شنیده اند و امروز حضورشان در کارآمد سازی نظام دینی ماندگار کردند.

وی اظهار داشت: مسولان باید کنار مردم قرار بگیرند  زیرا مردم ولی نعمت های این نظام مردمی هستند.

حدادی با اشاره به اینکه مشارکت مردم مشارکتی مثال زدنی است، گفت:  تحریم و فشار اقتصادی، معیشتی و بیکاری همه اینها نشان داد که مردم با روحیه مقاوت و اسقامت  پای این نظام اسلامی  ایستاده اند.

 وی تاکید کرد:  از فردا نوبت مسوولان به ویژه قوه مجریه است ، دولت باید  انقلابی و پای مردم بایستد و یکی از مهمترین  اولویت های خود را  اشتغال و معیشت مردم قرار دهد.

حدادی گفت:  دستگاه های نظارتی و امنیتی  به ویژه بسیج  در خصوص برگزاری مناسب انتخابات در البرز و کشور اقدامات مناسبی انجام داده اند و راه هرگونه تخلف بسته شده است .

استان البرز دارای هفت شهرستان  تابعه و جمعیتی حدود سه میلیون نفر است که یک میلیون و ۷۸۰ هزار نفر از جمعیت این استان واجد شرایط رای دادن هستند.

یک هزار و ۱۱۴ شعبه ثابت و ۴۹ شعبه سیار در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و تیره‌های عشایری امروز ۲۸ خردادماه همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران آرای مردم استان البرز را جمع آوری می کنند.

پیشنهاد ما به شما

لیزر الکساندرایت کندلا

کندلا یک تکنولوژی است که برای کاهش و زدودن موهای زائد از بدن و صورت …